March 11, 2003
Äntligen kan man kanske få höra till de koola killarna! Hoppas nu att han startar en ny våg av kroppsligt begär riktat mot oss sämre utrustade...;)
December 18, 2001
Fillz wrote: Synd att Aftonbladet alltid verkar ha nyhetstorka.
-antecknar nyheten-
Ja det måste dom vverkligen ha om dom skriver om sånt dära.. Och om Begt Andersson i pajjala haft lite snorre så skulle dom ju inte skriva det.. Stackars kändisar.. bryr mig ungeför lika mycket om Bengt som villken känndis som helst!
March 10, 2002
denstore wrote: Äntligen kan man kanske få höra till de koola killarna! Hoppas nu att han startar en ny våg av kroppsligt begär riktat mot oss sämre utrustade...;)
Jag tolkar detta som att du har en liten snolle? 😀
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=denstore]Äntligen kan man kanske få höra till de koola killarna! Hoppas nu att han startar en ny våg av kroppsligt begär riktat mot oss sämre utrustade...;)
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,452763,00.html
Jag tolkar detta som att du har en liten snolle? 😀
You betcha! Det finns ju inget bättre!;)
-"Ahh, schyssta bruden, kom igen nu, du kommer ändå inte att märka något...... Bara en liten stund...... Ahh, kom igen nu, du kan ju läsa Aftonbladet under tiden....... Det blir ju nästan som att ligga still..... Den är ju så kort så att jucken kommer att kännas mer som en vibration..... Ahh, hygglo-schyssto.....":D
January 20, 2003
denstore wrote: Äntligen kan man kanske få höra till de koola killarna! Hoppas nu att han startar en ny våg av kroppsligt begär riktat mot oss sämre utrustade...;)
Jao , nu gäller det att få alla flickor att tycka lika
March 20, 2003
x-per wrote: Tycker det var grymmt gjort av enricue att säga det (även om det kanske inte stämmer)!
Hur många här skulle erkänna till pressen att ni hade en liten kardan?
Det skapar ett rykte att han har en liten => tjejerna måste få reda på om det är sant => han får ligga ännu mer...
Grymt gjort? Nää, snarare en sätt att skaffa backup till blivande äktenskapet.
1 Guest(s)