November 16, 2004
Tjenare.
En ny Upload tjänst är uppe på nätet.
Uppe dygnet runt, perfekt för er som behöver plats för exe, txt, bilder med mera.
(Detta är reklam, jovisst, men tjänar jag på det?)
Enjoy the upload!
October 16, 2001
March 14, 2001
Meganeoman wrote: [quote=Snorch]Va bra.. 😛
Är väl bra men de börjar bli väldigt många såna hära nu..
Kan det någonsin bli för många?? Tycker alltid att dom flesta är nere eller nåt annat strul. Bra jobbat mannen 😀
Nä menar att de är bra.. lite konstigt skrivet bara.. 🙂
January 14, 2002
Mind wrote: vad ligger den på för lina då ?
den ska ligga på en 2gbit lina om inte "skaparen" ljugit för mig.. var meningen att jag skulle gå ihop med han men jag orkar inte med mer tjaffs om uploaden längre, och så går det inte att lägga upp kortfilmer 😛
min upload var nere några dagar för den anlednigen, nu ligger den uppe igen fast med en gräns på 10mb per fil i stället för 500mb
January 14, 2002
Vamp wrote: Sidan är ju nere nu. Men jag har tyck om den hitills iaf, och det har mina kompisar med ;). Fungerar bra, men synd att man inte kan kolla i något "index" och typ leta upp en bild man lagt upp tidigare (om man tex glömt namnet på den).
aethic som fixat den uploaden tyckte inte att det var nödvändigt då det skulle sinka ned tjänsten enligt honom
May 19, 2003
Quarzi wrote: [quote=Vamp]Sidan är ju nere nu. Men jag har tyck om den hitills iaf, och det har mina kompisar med ;). Fungerar bra, men synd att man inte kan kolla i något "index" och typ leta upp en bild man lagt upp tidigare (om man tex glömt namnet på den).
aethic som fixat den uploaden tyckte inte att det var nödvändigt då det skulle sinka ned tjänsten enligt honom
Ok, lite synd tycker jag, men tack för svaret. Slipper jag fundera på det nå mer 😉
January 14, 2002
Adam wrote: Jag håller på med en liten server och uploadtjänst.
Jag har bara 1/1 lina och det kanske inte är bra att sprida ut att tjänsten finns...!? (Med sprida menar jag i större utsträckning tex här..)Va tror ni?
OnT: Bra tjänst som är nere...
min upload ligger på 8/0.8
1 Guest(s)