March 10, 2004
Det har varit nya explosioner i London nu igen
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
January 28, 2003
-=EPoX=- wrote: Det vÀrsta e att min farsa e dÀr nu men han precis ringt och sagt att dom inte var i nÀrheten nÀr bomberna exploderade
FörstÄr att det rör dig vÀrst personligen, men det Àr knappast det vÀrsta med hela situationen sett till ett större perspektiv.
Jag hÄller Àven med obelix, terroristerna gör samma sak som Tyskland gjorde under andra vÀrldskriget mot London, som Palestinierna gör mot Israel nÀstan varje dag osv. De gör enbart sÄ att folket samlar sig bakom ledaren. Detta kommer ju Àven rÀttfÀrdiga hÀmndaktioner frÄn Storbrittanien med USA i ryggen. Go polarisering!
Jag Àr fasen rÀdd för hur vÀrlden kommer se ut om 10-20Är, med islamistiska vÀrlden pÄ en sida och "vÀstvÀrlden" pÄ andra.
January 20, 2003
Jag som ska flytta till London i oktober :bgrin:
Morsan blev helt hispig förra gĂ„ngen de exploderade dĂ€r, o sa att jag fick köpa mig en vespa dĂ€r och ha istĂ€llet för att Ă„ka tunnelbana đ Jag svarade att det hĂ€nde inte tvĂ„ gĂ„nger i samma stad men nu har det hĂ€nt igen gah...
November 4, 2001
FörjÀvligt!
Men hajar inte riktigt det som sÀgs ovan om varför/hur terroristerna bombar just london.
Terroristernas budkap Àr ju klart och tydligt!
Dom finns överallt, kan bomba det dom vill och dom tÀnker bomba dem som tar parti med staterna ang irakfrÄgan.
Terroristerna bor ju i london sÄ vad ska myndigheterna göra? bomba halva sin egna stad?
Ăr ju just detta som gör "kriget mot terror" sĂ„ jĂ€vla svĂ„rt.
Men som sagt förjÀvligt att döda / skada folk!
May 1, 2005
-=EPoX=- wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....77,00.html
OT: Att inte Aftonbladets journalister kan stava till "tvungna". Pinsamt. đ
January 2, 2004
Collateral wrote: [quote=macrus]Vad Ă€r deras mĂ„l, att fĂ„ bort kollektivtrafiken i London denna gĂ„ngen eller? đ
Hahaha, lite svart humor đ
För o skĂ€mta till det ytterligare sĂ„ kanske det Ă€r londons taxi-företag som ligger bakom bombdĂ„den đ
"Ni skall Äka taxi!! Inte nÄn jÀkla tunnelbana"
Blame terrorism!!
hehe.. southpark-vibbar.. Blame Canada! Blame Canada!
July 14, 2004
MrWeizel wrote: [quote=-=EPoX=-]Det vÀrsta e att min farsa e dÀr nu men han precis ringt och sagt att dom inte var i nÀrheten nÀr bomberna exploderade
FörstÄr att det rör dig vÀrst personligen, men det Àr knappast det vÀrsta med hela situationen sett till ett större perspektiv.
Jag hÄller Àven med obelix, terroristerna gör samma sak som Tyskland gjorde under andra vÀrldskriget mot London, som Palestinierna gör mot Israel nÀstan varje dag osv. De gör enbart sÄ att folket samlar sig bakom ledaren. Detta kommer ju Àven rÀttfÀrdiga hÀmndaktioner frÄn Storbrittanien med USA i ryggen. Go polarisering!
Jag Àr fasen rÀdd för hur vÀrlden kommer se ut om 10-20Är, med islamistiska vÀrlden pÄ en sida och "vÀstvÀrlden" pÄ andra.
Du ska nog se att jag stÄr pÄ fronten...
February 19, 2002
June 10, 2005
June 10, 2005
MrWeizel wrote: [quote=-=EPoX=-]Det vÀrsta e att min farsa e dÀr nu men han precis ringt och sagt att dom inte var i nÀrheten nÀr bomberna exploderade
Det kommer inta att ta 20 Är, det har vuxit nÀrmare & nÀrmare den tidpunkten de senaste 10 Ären, snart Àr vi dÀr.
October 31, 2003
C-J... wrote: [quote=MrWeizel][quote=-=EPoX=-]Det vÀrsta e att min farsa e dÀr nu men han precis ringt och sagt att dom inte var i nÀrheten nÀr bomberna exploderade
Det kommer inta att ta 20 Är, det har vuxit nÀrmare & nÀrmare den tidpunkten de senaste 10 Ären, snart Àr vi dÀr.
Det Àr vÀl gött med lite kallt krig igen, har saknat spÀnningen.
1 Guest(s)