July 11, 2002
Har kickat i den nya IKEA katalogen och kan säga er att jag gillar den verkligen väldig fin butik som har något för alla som har olika storlek på sina plånböcker!..
Gillar speciellt deras billiga Varmkorv vid utgången som smakar så Jävla gott varje gång.. Och deras kreativa lösningar när det gäller små utrymmen, och sakerna är kvalitetsmässigt bra till de pris man betalar.
eller vad tycker ni
August 17, 2002
IKEA har goo stil jepp, men dendär korven vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om 😉
Jag har hemska minnen av den, köpte en med lök för många, många år sedan, det blev den första och sista IKEA-korven, smakade helt enkelt #%¤*!
Det var ju visserligen minst 10 år sedan så man kanske skulle ge den ett andra försök 🙄
June 17, 2001
Eftersom jag har så liten lägenhet så gillar jag deras katalog, har redan lite lösningar från deras förra katalog och fler kommer det att bli. Synd att skrivbordsstolar är så förbannat dyra (inte bara IKEA). Jag menar inte dom billiga utan armstöd osv, utan jag menar dom som man sitter ordentligt i.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)