June 18, 2001
Tjena igen, ville bara meddela detta att min senaste låt "Have I Missed You" har nu nått 15:e plats i Progressive House genren.
Tack för er support och stöd, det uppskattas oerhört.
December 22, 2000
oxygenial wrote: Tjena igen, ville bara meddela detta att min senaste låt "Have I Missed You" har nu nått 15:e plats i Progressive House genren.
Tack för er support och stöd, det uppskattas oerhört.
Grattis!
Din låt är faen bra! 😀
June 28, 2001
har hittat mkt bra musik där.
vad jag tycker om din låt.
början lät som kass kottetrance som är inne nu, mitten nja inget speciellt, lite seg för min skull, lite bra ljud , Bra slut !. fungerar som bakgruns musik...
har för mig att progresive house var lite mer ös i . men men
October 3, 2002
at du kallar låten Progressive House är, enligt mig och jag tycker jag är i makt att avgöra, totalt fel. du är ute o cykklar killen. Den har inget progressivt i sig, inge driv inget ös för fem öre!
Din låt passar bland ChilOut rummen på klubbar, inget mer.
För att sen lägga en kommentar på låten ... soft o mjuk. passar skitbra o bakgrunden eller chilout-room på en stor klubb. inget jag skulle clubba till eller liknande. för seg helt enkelt.
June 18, 2001
Tackar för kritiken... tar detta till mig... bra att inte alla bara tycker bra om den, utan att det finns dom som även ger negativ kritik.
Ang. genre valet... hmmm, jag håller med er till stor del, men den mesta musiken i den genren där låter snarlik även om låten mer skulle passa in under någon underklass till Dance.
Men, men... låten skall ju upp och jag kan ju inte sitta o leta efter en genre i åratal, så det blev den det blev, men överväger att ändra detta.
1 Guest(s)