March 20, 2001
On 2001-09-18 14:09, jocke-s wrote:
On 2001-09-18 13:57, Phat^Trance wrote:
asså det som jag tycker att en moderator ska göra är att se till o hjälpa folk som har problem samt att flytta på trådar o osvHåller med dig fullt ut Phat^Trance
Står på din sida till hjälp...
Håller med er båda 😀 så nu e vi 3st 😀
July 14, 2001
On 2001-09-18 17:30, -ChaoS- wrote:
Brännarn...NH Crew väljer precis vilka de vill ha som moderatorer. Det är inget som någon utomstående kan ändra på. Jag litar på att de gör bra val och respekterar de valen.
/-ChaoS-
under vapenhot då?
(med en m16 kanske man kan ha administratörs-status!) *tipsar*
April 1, 2001
Jag tycker inte det spelar någon som helst roll hur många inlägg man har skrivit i forumet. Däremot är det ju en fördel om man är aktiv och vet hur forumet fungerar osv.
Det är ingen "status" att vara moderator som någon sa. Moderatorer finns för att hålla forumet på en bra nivå samt hjälpa folk så mycket som möjligt.
Angående valet av moderatorer, det är inte hur många inlägg man har skrivit, hur duktig man är, hur mycket man kan om datorer osv som bestämmer huruvuda lämplig man är som moderator. Det kanske är det till viss del, men men...
Brännarn: Om du har synpunkter på sådana saker som detta, så tycker jag du skall ta det personligen med de ansvariga.
May 3, 2001
ok... såhär e det... jag e kritiserande... det har jag alltdi varit... förstår inte varför en person som varit medlem i en månad ska va moderator... ok superuser... detta e inget påhopp på dej utan det e bara så att jag vill få klarhet vad admins väljer moderatorer.... en annan anledningen till detta topic e också att jag e sur på nostra.... har sagt det tidigare och säger det igen.... han hör inte av sig...... sen säger jag som superuser.... jag skiter i om jag e moderator eller inte.... men tnkte att när jag ändå spenderar så mycket tid här kan jag lika gärna söka.... men INGA som helst svar... bara så ni vet det.... jag tycker att detta e ett fint forum och jag tänker stanna..... men jag står upp mot det som jag tycker verka vara lite knas med.... nån som fattar ????? nehe... jag blir alltdi missförståd....
September 12, 2001
On 2001-09-18 22:19, Brännarn wrote:
ok... såhär e det... jag e kritiserande... det har jag alltdi varit... förstår inte varför en person som varit medlem i en månad ska va moderator... ok superuser... detta e inget påhopp på dej utan det e bara så att jag vill få klarhet vad admins väljer moderatorer.... en annan anledningen till detta topic e också att jag e sur på nostra.... har sagt det tidigare och säger det igen.... han hör inte av sig...... sen säger jag som superuser.... jag skiter i om jag e moderator eller inte.... men tnkte att när jag ändå spenderar så mycket tid här kan jag lika gärna söka.... men INGA som helst svar... bara så ni vet det.... jag tycker att detta e ett fint forum och jag tänker stanna..... men jag står upp mot det som jag tycker verka vara lite knas med.... nån som fattar ????? nehe... jag blir alltdi missförståd....
nejhej...du är inte helt missförtåd...bara väldigt envis..
August 8, 2001
Jag kan förstå hur du känner dig brännarn. Att jag som färsking kommer o blir moderator på en gång. Men nu har NH Crew gjort den bedömningen, och jag hoppas detta är slutet på den här tråden. Vi borde lägga lite mer energi på det som sidan e ägnad åt istället.
Tack alla för era åsikter!
May 3, 2001
On 2001-09-18 22:40, Vaniljflickan wrote:
jag har sagt det förr och säger det igen... JAG förstår... men det kanske inte duger med en tjej?
TACK......för förståelsen vaniljflickan.....
ok.... nu lägger jag ner..... men jag skulle villja att nostra förklarade på vilka premiser folk tas in i moderator gänget.... men men.... skit samma.... nu ska jag glömma denna tråd....
BORTA!!!!!!
2 Guest(s)