Nya moderatorer!?!?!?!?!????????|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Nya moderatorer!?!?!?!?!????????
LKC10
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
sp_UserOfflineSmall Offline
65160
September 18, 2001 - 3:25 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-09-18 14:09, jocke-s wrote:

On 2001-09-18 13:57, Phat^Trance wrote:
asså det som jag tycker att en moderator ska göra är att se till o hjälpa folk som har problem samt att flytta på trådar o osv

Håller med dig fullt ut Phat^Trance smile
Står på din sida till hjälp...

Håller med er båda 😀 så nu e vi 3st 😀

-ChaoS-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 609
65164
September 18, 2001 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Brännarn...

NH Crew väljer precis vilka de vill ha som moderatorer. Det är inget som någon utomstående kan ändra på. Jag litar på att de gör bra val och respekterar de valen.

/-ChaoS-

Tomas_2
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 937
65182
September 18, 2001 - 4:00 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-09-18 17:30, -ChaoS- wrote:
Brännarn...

NH Crew väljer precis vilka de vill ha som moderatorer. Det är inget som någon utomstående kan ändra på. Jag litar på att de gör bra val och respekterar de valen.

/-ChaoS-

under vapenhot då? smile
(med en m16 kanske man kan ha administratörs-status!) *tipsar*

Iceman
Member
Medlem
Forum Posts: 4735
65203
September 18, 2001 - 4:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tycker inte det spelar någon som helst roll hur många inlägg man har skrivit i forumet. Däremot är det ju en fördel om man är aktiv och vet hur forumet fungerar osv.
Det är ingen "status" att vara moderator som någon sa. Moderatorer finns för att hålla forumet på en bra nivå samt hjälpa folk så mycket som möjligt.
Angående valet av moderatorer, det är inte hur många inlägg man har skrivit, hur duktig man är, hur mycket man kan om datorer osv som bestämmer huruvuda lämplig man är som moderator. Det kanske är det till viss del, men men...
Brännarn: Om du har synpunkter på sådana saker som detta, så tycker jag du skall ta det personligen med de ansvariga.

mp3jojje
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 595
65271
September 18, 2001 - 5:38 pm
sp_Permalink sp_Print

tycker att man ska ha varit aktiv på forum e iallafall ett par månader innan man kan bli moderator

Tomas_2
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 937
65297
September 18, 2001 - 6:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Varje vettig moderator tar bort en sån här onödig diskustion....... eller naee, gör inte det,, då blir nog brännarn rosenrasande.

Phat^Trance
Member
Medlem
Forum Posts: 2554
65321
September 18, 2001 - 6:20 pm
sp_Permalink sp_Print

brännarn,, om du inte gillar forumet, moderatorerna eller dom som "jobbar" med sidan så kan du lika gärna dra härifrån

Brännarn
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 268
65444
September 18, 2001 - 8:19 pm
sp_Permalink sp_Print

ok... såhär e det... jag e kritiserande... det har jag alltdi varit... förstår inte varför en person som varit medlem i en månad ska va moderator... ok superuser... detta e inget påhopp på dej utan det e bara så att jag vill få klarhet vad admins väljer moderatorer.... en annan anledningen till detta topic e också att jag e sur på nostra.... har sagt det tidigare och säger det igen.... han hör inte av sig...... sen säger jag som superuser.... jag skiter i om jag e moderator eller inte.... men tnkte att när jag ändå spenderar så mycket tid här kan jag lika gärna söka.... men INGA som helst svar... bara så ni vet det.... jag tycker att detta e ett fint forum och jag tänker stanna..... men jag står upp mot det som jag tycker verka vara lite knas med.... nån som fattar ????? nehe... jag blir alltdi missförståd....

Iceman
Member
Medlem
Forum Posts: 4735
65448
September 18, 2001 - 8:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Om inte Daniel har hört av sig så tycker jag du skall ta det med honom. Det är ju en sak mellan honom och dig.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
65453
September 18, 2001 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-09-18 22:19, Brännarn wrote:
ok... såhär e det... jag e kritiserande... det har jag alltdi varit... förstår inte varför en person som varit medlem i en månad ska va moderator... ok superuser... detta e inget påhopp på dej utan det e bara så att jag vill få klarhet vad admins väljer moderatorer.... en annan anledningen till detta topic e också att jag e sur på nostra.... har sagt det tidigare och säger det igen.... han hör inte av sig...... sen säger jag som superuser.... jag skiter i om jag e moderator eller inte.... men tnkte att när jag ändå spenderar så mycket tid här kan jag lika gärna söka.... men INGA som helst svar... bara så ni vet det.... jag tycker att detta e ett fint forum och jag tänker stanna..... men jag står upp mot det som jag tycker verka vara lite knas med.... nån som fattar ????? nehe... jag blir alltdi missförståd....

nejhej...du är inte helt missförtåd...bara väldigt envis..

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1231
65456
September 18, 2001 - 8:40 pm
sp_Permalink sp_Print

jag har sagt det förr och säger det igen... JAG förstår... men det kanske inte duger med en tjej?

SuperUser
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 164
65461
September 18, 2001 - 8:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag kan förstå hur du känner dig brännarn. Att jag som färsking kommer o blir moderator på en gång. Men nu har NH Crew gjort den bedömningen, och jag hoppas detta är slutet på den här tråden. Vi borde lägga lite mer energi på det som sidan e ägnad åt istället.
Tack alla för era åsikter!

Brännarn
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 268
65500
September 18, 2001 - 9:33 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-09-18 22:40, Vaniljflickan wrote:
jag har sagt det förr och säger det igen... JAG förstår... men det kanske inte duger med en tjej?

TACK......för förståelsen vaniljflickan.....

ok.... nu lägger jag ner..... men jag skulle villja att nostra förklarade på vilka premiser folk tas in i moderator gänget.... men men.... skit samma.... nu ska jag glömma denna tråd....

BORTA!!!!!!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 337
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL