June 28, 2001
Kollar Först sängen, sedan dass.
packar upp lite bös och beger mig därifrån så fort som möjligt.
Edit: var på ett hotell i sthlm, 2 väggar i badrummet var täckta med var sin spegel och det är nog första gången jag sätt mig själv näck i spegelbilden när jag pissar, då upptäckte jag att slangen var ganska imponerande.
lite småcoolt.
January 12, 2004
Mind wrote: Kollar Först sängen, sedan dass.
Edit: var på ett hotell i sthlm, 2 väggar i badrummet var täckta med var sin spegel och det är nog första gången jag sätt mig själv näck i spegelbilden när jag pissar, då upptäckte jag att slangen var ganska imponerande.
lite småcoolt.
speglar som förstorar saker räknas inte. 😛
June 28, 2001
obelix wrote: [quote=Mind]Kollar Först sängen, sedan dass.
lite småcoolt.
speglar som förstorar saker räknas inte. 😛
eller dom som förminskar i vissa fall
[Image Can Not Be Found]
July 18, 2003
Slänger in resväskan på rummet och drar för att hitta närmaste pub.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
Minibaren och om det finns en porrkanal på teven..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 14, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Marcan-][quote=Sardaukar]Varför kollar de flesta på tv:n? Har ni inte det hemma?
Jag har säng hemma också, så varför sova på hotell?
Sova måste man göra, men det e ju klart. Man kan ju sova på gatan också.
Allt jag menar är att det är skönt att slappa framför tvn när man kommer till hotellet. Brukar varit jobbigt att resa med tidiga flyg osv. Självklart skippar jag inte mina andra planer för att se på tv.
October 28, 2002
Går rakt in i rummet och kollar ut genom fönstret det första jag gör.
Inspekterar badrumet.
Läser frenetiskt igenom alla broschyrer, menyer etc. som finns. Är jag bajsnödig följer broschyrerna med på toan. Brukar ibland finnas lite tidningar etc att tillgå dessutom!
TV'n går på även här. sappar igenom.
Sen beror det på vad man har planerat för dagen. Av "hotellvana" och inlärd snålhet rör jag ALDRIG minibaren. Jag öppnar den inte ens. För mitt eget bästa. Jag vet vad som händer iaf jag råkar se typ... en redbull och lite vodka... 🙂 eller jordnötter... Är man där i nöje brukar jag dock öppna och klämma ihop alla hotellets grejjer på en hylla och trycka i egen medtagen dryck i resten av baren.
1 Guest(s)