March 10, 2002
Ogrebeast wrote: Lunar för vuxna :bgrin:
http://www.porrigt.se
En bekant till mig som ligger bakom den. 😀
Jag hade konto där långt innan den blev officiell. 😉
November 9, 2002
ruski2 wrote: men va fan, kan ju inte regga mig på porrigt.se.
trycker på nästa men inget händer, står hlr inte vad jag gjort för fel om jag nu har gjirt det.
har haft ett konto där förr, men kommer fan inte ihåg vilket pass, användarnamn lr email jag använde. scheisse.
har du nåt som stoppar popups?
hade samma problem tills ja kom på att d kommer upp en liten ruta där d står att dom har för många killar reggade redan o att man får vänta tills fler tjejer har reggat
ja har försökt ett par gånger men aldrig lyckats pga för många tjejer
July 11, 2002
Jag har samma problem som du, mina nuvarande kompisar som jag har känt sen mellanstadiet, har i princip inget gemensamt. Bara fotbollsnördrar som gillar 50 cent.
Får hoppas att fram mot 2an så hittar jag kompisar med likvärdiga intressen 🙂
Det finns ett Community som heter Helgon, vänder sig främst till syntare och hårdrockare.
Kanske du hittar något i din smak 😛 ?
Annars så har du väl ogrebeast, bor väl också nära dig, som kan fixa in dig på chalmers....
May 22, 2001
Smirnoff wrote:
Det finns ett Community som heter Helgon, vänder sig främst till syntare och hårdrockare.
Kanske du hittar något i din smak 😛 ?Annars så har du väl ogrebeast, bor väl också nära dig, som kan fixa in dig på chalmers....
HELGON är jävligt bra ja :)..Är du medlem där???
June 28, 2001
jag har haft ett konto på helgon
jag ska berätta lite kort om en nisse jag jobba lite med som gick på chalmers,
jag och den nissen hadde flyttat runt lite bord i hans nya "kontor" så när allt är färdigt sträcker mäniskan på sig och säjer helt seriöst- Det känns inte riktigt estetiskt tilltalande.
Say what !? 😮
jag sa inget men jäklar vad jag hadde lust att börja gapflabba.
[Image Can Not Be Found]
January 23, 2002
Mind wrote: jag har haft ett konto på helgon
jag ska berätta lite kort om en nisse jag jobba lite med som gick på chalmers,
jag och den nissen hadde flyttat runt lite bord i hans nya "kontor" så när allt är färdigt sträcker mäniskan på sig och säjer helt seriöst- Det känns inte riktigt estetiskt tilltalande.
Say what !? 😮jag sa inget men jäklar vad jag hadde lust att börja gapflabba.
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)