April 1, 2003
DiDi wrote: Vad är skillnaden på lagliga och olagliga MP3or??????
lagliga= musik eller andra diverse ljud som inte är upphovsrättskyddade
olagliga= msuik eller ljud som ÄR upphovsrättskyddade...tex Madonnas låtar, eller Scooters!
dvs..Allt man har gjort själv är laglig 8) t...
January 31, 2003
May 7, 2001
oxiswoofer wrote: [quote=DiDi]Vad är skillnaden på lagliga och olagliga MP3or??????
lagliga= musik eller andra diverse ljud som inte är upphovsrättskyddade
olagliga= msuik eller ljud som ÄR upphovsrättskyddade...tex Madonnas låtar, eller Scooters!
dvs..Allt man har gjort själv är laglig 8) t...
Nehej du, om jag springer och köper en skiva och ripar den till Mp3 och har på min dator och lyssnar på så är det fullt lagligt. Det är väll det som är det största problemet, deras program kan ju inte veta varifrån filen kommer, egengjord eller hemtankad?
June 17, 2002
jonte_power wrote: att lagliga är lagliga och olagliga är olagliga!
nää.. men om du köper en skiva så får du ju göra om den till mp3 för eget bruk eller hur? = lagligat!
Det e lagligt.. sen får du distribuera dem till 24 personligt mycket kända kompisar.... som i sin tur får göra samma sak... vilket iaf sedan leder till spridning...=) Det går att gå runt lagen på många lagliga sätt...=)
June 23, 2002
Samster wrote: Tjena!
Lite off topic kanske men jag såg att diskussionen kom in på olika virus och olika program för användning mot virusen så jag tänkte fråga vilket virus program som är bäst? Några förslag?
Körde Kasperskys men var inte alls nöjd med det!
F-Secure är riktigt bra 😉
December 25, 2000
ThaMole wrote: Det e lagligt.. sen får du distribuera dem till 24 personligt mycket kända kompisar.... som i sin tur får göra samma sak... vilket iaf sedan leder till spridning...=) Det går att gå runt lagen på många lagliga sätt...=)
24? Jag har aldrig hört att det skulle vara ett specifikt antal personer.
1 Guest(s)