March 1, 2003
K700 var intressant men jag kommer nog välja denna:
http://www.nokia.se/phones/6230/
Har K700 nått nokian inte har?
May 1, 2003
macrus wrote: Är det inte nån som har en aning om vad ungefär K700i kommer kosta?
Mycket nyfiken på vad den kommer kosta, tror det kommer vara en grym mobil som sagt. 🙂
det är ju efterföljaren till T630.. som kostar runt 2 500 :-
så runt det kanske.. lite mer, vad vet jag.
January 28, 2003
Segbarn wrote: Har K700 nått nokian inte har?
Ja, märket... 😉
Nokia har tappat fullständigt, SE har grymt mycket bättre telefoner. Som en kund sa om Nokian hans kompis hade:
"Ja, han säger att där är färgskärm, men jag har inte märkt det"
Marron wrote: det är ju efterföljaren till T630.. som kostar runt 2 500 :-
Hum, billigaste på pricerunner är lite över 2900kr
Sen tror jag inte att det är efterföljare till T630, varför skulle dom gå ut med info om nästa nalle när dom precis rellat T630an?!
May 1, 2003
MrWeizel wrote:
[quote=Marron]det är ju efterföljaren till T630.. som kostar runt 2 500 :-
Hum, billigaste på pricerunner är lite över 2900kr
Sen tror jag inte att det är efterföljare till T630, varför skulle dom gå ut med info om nästa nalle när dom precis rellat T630an?!
jo, det kanske kan stämma.. pappa beställde sin från ett lite mer företagsköpställe, är väl lite billigare där då.
Och idag stog det i tidningen att priset skulle blir ganska högt som även föregående skrivare skrivit 🙁 (GP)
Nej, jag vet inte, stod ju i länken att det skulle vara det.. efterföljare alltså..
May 1, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Marron]jo, det kanske kan stämma.. pappa beställde sin från ett lite mer företagsköpställe, är väl lite billigare där då.
Är det inte så att det är utan moms?
Men fan, dom priserna är ju inte direkt lockande 👿
jo, det kan va så.. men så sa han 1800 skulle den kosta för han.
Men han håller på och jobbar sig ibland så skit samma.. 🙂
January 28, 2003
shlumpen wrote: *host*P900*host*
Den håller änsålänge, även om kameran är lite sunkig vid ice-perfekta ljusförhållanden. Men vad gör dålig bildkvalitet när man kan köra Vrally på telefonen?:D
Funkar alldeles utmärkt på brossans T610 och en kompis' Z600 med :bok:
Och dessutom är dom inte stora som en andra världskrigstelefon
September 12, 2001
MeWiesel wrote: Ja, märket...
Nokia har tappat fullständigt, SE har grymt mycket bättre telefoner. Som en kund sa om Nokian hans kompis hade:
Tsss....
Vad dillar du om?
Detta är mitt val när den släpps. Länk
January 28, 2003
skiroy wrote: [quote=MeWiesel]Ja, märket...
Tsss....
Vad dillar du om?
Detta är mitt val när den släpps. Länk
Well, du är en av rätt så få som kan ta att den är så stor, tack vare alla funktioner som lockar..
När det gäller vanlia telefoner så ligger Nokia _efter_ så är det bara. Sitter och leker med olika telefoner i stort sett varje dag på jobbet, det är bara att inse att SE gått om, jag är inte ledsen för det. Fast SE inte är svenskt direkt.
Enda anledningen till att Nokia tog större delen av mobilmarknaden innan var att de insåg potentialen i att ha snygg design, inte fan var det för att dom låg mycket längre fram med sin teknik. Nu börjar det dock rätta till sig, och jag tror att SE kommer gå om Nokia inom 1-2 år, iaf på svenska marknaden.
March 10, 2004
MrWeizel wrote: [quote=SerXes]När skall de börja tillverka 768 igen så man kan få en vettig telefon
Hehe, tror den är nerlagd, hittar inte den bland kommande :bok:
Fast tåligare telefon får man fan leta efter..
sörjer fortfarande min 768 som jag tappade ut på gatan så den blev överkörd av några bilar.....
fick plocka ihop delarna i en påse o gå tillbaka till affären
September 12, 2001
MrWiesel wrote: Well, du är en av rätt så få som kan ta att den är så stor, tack vare alla funktioner som lockar..
Jadu...jag fattar inte att så många kan springa omkring med en mobil och handdator med alla möjliga tillbehör som kräver en redig väska för att rymma alla extra grejor.
Då är en Nokia 9500 kanonbra...allt i ett mer eller mindre.
2 Guest(s)