July 13, 2004
Ja eftersom vi hade Julavatar showroom(Länk)Så kankse vi skulle ha en med nyårstema oxå.
Själv har jag inte gjort min än(håller på). SÅ det är bara att lägga upp era nyårs avatarer.
Edit: Det va kanske lite tidigt ändå .
June 5, 2004
.ToL wrote: [quote=Arny]Jaja, annandagen är ju faktiskt slut så det får väl gå då.
HAHA. Känn dig besegrad!!! 😀 :hb:.
GO yttrandefriheten,eller vad det heter...
EDIT: Tänkte på en sak, borde det inte skapas en tråd där man lägger in en massa olika "årets..." till olika personer eller liknande?
Exempel: "Årets Comeback" ok det exemplet sög,men iaf ni förstår... 🙄
May 10, 2002
kanske itne har nåt med nyår att göra, det är personen på bilden som sagt citatet. Eller hela citatet är väl:
"What I've really tried to do with the story is to try & illustrate that, as a study of childhood frustrations, the reason that rock is still around is that it's not youth's music, it's the music of the frustrated & the dissatisfied looking for some sort of musical panacea."
Gissa vem det är! :bgrin:
June 5, 2004
abishai wrote: kanske itne har nåt med nyår att göra, det är personen på bilden som sagt citatet. Eller hela citatet är väl:
"What I've really tried to do with the story is to try & illustrate that, as a study of childhood frustrations, the reason that rock is still around is that it's not youth's music, it's the music of the frustrated & the dissatisfied looking for some sort of musical panacea."
Gissa vem det är! :bgrin:
jag håller fullständigt med, det har INGENTING med saken att göra 🙂
2 Guest(s)