June 28, 2001
Nu är tiden kommen igen, det är en knapp månad kvar till Nyår, den viktigaste partytillfället på hela året.
julen är orelavant och Nyåret måste firas, hellst med överdrivet många brudar och maaaaaaassaa sprit.
förra året belägrade packet min villa och rev halva stället, bråkade med grannarna, låste in sig på toalätten, masslipade i hallen och spydde i handfat.
En hemmakväll med poker och öl är inte accepterbart, det måste festas.
Men hur ?
jag måste ha ide'er om hur kommande Nyår ska firas, jag vill veta vad ni har planerat, vad ni har gjort tidigare och hur den ultimata nyårsfesten ser ut i eran fantasi.
btw vart får man tag i stora mängder glidmedel ?
October 25, 2003
Kvällen får klassas som perfekt när man somnar i en snödriva med 4 promille i blodet, och hittas tre timmar senare och pensionärer som är ute med hunden.
Skämt åsido, att inte planera så mycket brukar vara bäst, så länge man slipper städa själv 😛
Få nån polare att ha fest, ta med dig en jävla massa sprit och en uppblåsbar dejt så ska du se att du får en lyckad nyårsafton 😀
November 29, 2003
Jag och en polare har samma "problem" i värsta fall får man fylla kroppen med lite alkohol, man blir lullig och drar ut för att leta efter en fjortis-fest, hammnar där och dricker resten för att sedan släpa hem en fjortis. Dock är det ju inte så man helst vill uppleva en nyårsafton. 🙂
Nejfan här lär styras upp en fest. Fina brudar och whiskey sedan kan tolvslaget komma.
May 8, 2003
Tindy wrote: Kvällen får klassas som perfekt när man somnar i en snödriva med 4 promille i blodet, och hittas tre timmar senare och pensionärer som är ute med hunden.
Skämt åsido, att inte planera så mycket brukar vara bäst, så länge man slipper städa själv 😛
Få nån polare att ha fest, ta med dig en j**la massa sprit och en uppblåsbar dejt så ska du se att du får en lyckad nyårsafton 😀
lol
nä men tumregeln brukar ju va, ju mer alkohol desto roligare är det..
June 28, 2001
Tindy wrote: [quote=Mind]ok men om vi bortser från alkoholen eftersom det är ganska självklart, så vad fan ska man göra ?
jag är inte 14 längre så jag nöjer mig inte med att bli full.
Va?
Tss, alla förlorar uppfattningen om vad som är roligt när de blir vuxna 🙄
Nej man tröttnar kort och gott, blir mer kräsen osv.
en fråga som ni borde vara lämpade på är iaf
hur den ultimata nyårsfesten ser ut i eran fantasi ?
1 Guest(s)