February 12, 2003
Hmm jag råkade ut för en liten olycka!
Efter att ha druckit lite och varit ute och skjutit raketer och åkt spark så
bara deckade jag på fläcken ute i snön så kompisarna fick bära in mig!
Det kostiga är att jag kommer ihåg precis vad alla i omgivningen sa och gjorde men jag var tillfälligt förlamad och började hyperventilera och få lite hjärtklappningar!
Jag pratade med min läkare idag och tydligen gjorde mitt låga blodtryck att blodtrycket blev minimalt när det kom in lite starka saker i systemet så artärena och venerna utvidgade sig och då blev ju blodtrycket ännu mindre och hjärtat hade knappt något blod att pumpa så det gick tort.....har stora kramper i hjärtat idag!
Sista gången jag drack alltså....ser fan ingen nytta i att dricka...det bara förstör och hedanefter ska jag vara nykterist!
August 20, 2001
x-per wrote: Hmm jag råkade ut för en liten olycka!
Det kostiga är att jag kommer ihåg precis vad alla i omgivningen sa och gjorde men jag var tillfälligt förlamad och började hyperventilera och få lite hjärtklappningar!
Jag pratade med min läkare idag och tydligen gjorde mitt låga blodtryck att blodtrycket blev minimalt när det kom in lite starka saker i systemet så artärena och venerna utvidgade sig och då blev ju blodtrycket ännu mindre och hjärtat hade knappt något blod att pumpa så det gick tort.....har stora kramper i hjärtat idag!
Sista gången jag drack alltså....ser fan ingen nytta i att dricka...det bara förstör och hedanefter ska jag vara nykterist!
Usch! låter inte alls kul... Själv kunde jag inte sluta skaka när jag kom in efter tolvslaget...
March 10, 2002
x-per wrote: Hmm jag råkade ut för en liten olycka!
Låter inte så trevligt. =/
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: Själv satt man med 17 andra (majoritet tjejer :bgrin: ) och åt fyrrätters som sedan följdes upp med fyrverkerier och efterfest. Men eftersom vissa av orienterartjejerna var orienterartjejer så gick de hem redan vid 03:00 för att de skulle träna på morgonen därpå (get a life) 🙄
Erhm?
December 31, 2001
När tråden skrev så var jag nog hos en polare och förfestade
när det var klart så vandrades det till 2 fester i rad varav 1 va värdelösare än den andra, drog sedan till pubben och hadde vid detta laget skaffat mig en otrolgt vidrig fylla som sedan avslutades på säng kanten och vidare in på toa.
somnade runt 1halv 2 och vaknade 19.56 i dag
3 Guest(s)