June 23, 2002
BelGarath wrote: detta ska jag roa mig med på nyårsafton 😀
Vettigare!
Men var har du skumpan? :eye:
September 1, 2002
Ush ja. Nyårsfirandet och dessa raketer och smällare gör kvällen ett helvete för husdjur såsom hundar (och vissa mesiga katter 🙂 ).
Jag tycker att man endast borde tillåta smällare, raketer och sånt utanför tätorter. Djur kan få bestående men av sånt där, både mentalt och fysiskt. De hör ju otroligt mycket bättre än människor. 🙁
June 23, 2002
Callister wrote: Det är så kasst att de slutat sälja smällare, idioter som inte kan handskas med smällare behöver inte ens köpa det.
Låt oss erfarna bussar använda det. :bok:
Nja men vi erfarna busar. 😉
Fast är kanske lika bra ändå så slipper man smälla bort en hand på nyår, men det kan man ju lyckas göra ganska bra med raketer också så. 🙄
Gamblor wrote: Ush ja. Nyårsfirandet och dessa raketer och smällare gör kvällen ett h*****e för husdjur såsom hundar (och vissa mesiga katter 🙂 ).
Som min fegiskatt. Så jävla rädd den är av sig.
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Callister]Det är så kasst att de slutat sälja smällare, idioter som inte kan handskas med smällare behöver inte ens köpa det.
Låt oss erfarna bussar använda det. :bok:
Nja men vi erfarna busar. 😉
Fast är kanske lika bra ändå så slipper man smälla bort en hand på nyår, men det kan man ju lyckas göra ganska bra med raketer också så. 🙄
Ojdå jag menar busar då. 😛
Jo raketer är minst lika farliga, en tjejvän satte fast en stor raket bakom ryggen på mig, alltså på ett staket men jag stog ju precis där. Och när den skulle åka iväg så fastnade den ju, fyfan när det sprängdes 😛 Tur att jag inte har tinnitus idag 😀
September 28, 2003
BelGarath wrote: detta ska jag roa mig med på nyårsafton 😀
hmm, alla har vi våra intressen man att pilla med routrar på en nyårsafton skulle jag aldrig gjort 😉
fulöl också 🙂 rätt okej fulöl men skare vara fulöl skare vara Christian Firtal "classic"
July 27, 2002
Jag ska nog köpa en sådan denna gång..
February 22, 2003
fastbullit wrote: [quote=BelGarath]detta ska jag roa mig med på nyårsafton 😀
hmm, alla har vi våra intressen man att pilla med routrar på en nyårsafton skulle jag aldrig gjort 😉
fulöl också 🙂 rätt okej fulöl men skare vara fulöl skare vara Christian Cirtal "classic"
Christian Firtal är lätt den godaste fulölen 😀
September 28, 2003
BelGarath wrote: [quote=fastbullit][quote=BelGarath]detta ska jag roa mig med på nyårsafton 😀
fulöl också 🙂 rätt okej fulöl men skare vara fulöl skare vara Christian Cirtal "classic"
Christian Firtal är lätt den godaste fulölen 😀
mjo, helt okej man jämför ju liksom med Hansa :spy:
1 Guest(s)