July 27, 2002
obelix wrote: Själv har jag en burk Stesolid jag måste ge min hund pga nyårsfirande idoter. 🙁
(Nu menar jag inte att alla är idioter, men dom som springer omkring och smäller runt hus är defenitivt idioter.)
Tråkigt, alla hundar är dock olika. Min blir inte påverkad alls, min förra var lite smårädd.. men vissa får ju panik
June 23, 2002
obelix wrote: Själv har jag en burk Stesolid jag måste ge min hund pga nyårsfirande idoter. 🙁
(Nu menar jag inte att alla är idioter, men dom som springer omkring och smäller runt hus är defenitivt idioter.)
Sånt är tråkigt.
Att dom inte lyckas uppfinna nå hörselskydd för husdjur, borde väl inte vara så svårt med dagens teknik? Eller blir djuren påverkade på nåt konstigt sätt ifall de skulle ha hörselskydd en dag?
January 12, 2004
Callister wrote: [quote=obelix]Själv har jag en burk Stesolid jag måste ge min hund pga nyårsfirande idoter. 🙁
Tråkigt, alla hundar är dock olika. Min blir inte påverkad alls, min förra var lite smårädd.. men vissa får ju panik
Han har blivit rädd på äldre3 dar, förer så ville han leka med smällare.
Tror han är en smula senil. 🙁
2 Guest(s)