September 16, 2007
Json_81 wrote: [quote=Dehman][quote=engine52][quote=Dani]Mitt nyårslöfte för 2008 får bli att skaffa tjej. Får se om jag lyckas, chansen är endock ca 5-10%.
Överskattat, bättre betala för sig då vet man vad man får
Erfarenhet väger tyngst i längden.
Man betalar oavsett vilken tjej man väljer.
Dock lär prostituerade vara något billigare.
Betalar och betalar, beror på hur klen du är som man. Kan inte falla för allt.
November 22, 2001
Dani wrote: [quote=Json_81] Man betalar oavsett vilken tjej man väljer.
Dock lär prostituerade vara något billigare.
Menar du oavsett kvalitén på varan :roll:? Om så är fallet tar jag tebax nyårslöftet!
Japp, men olika mycket.
Bra kvalitet är som vanligt dyrt.
Allra dyrast är dock att behålla varan och inte bara hyra den för en kort period.
ilg@dd wrote: Näe, men ska försöka sluta röka/snusa.. Börjar bli tungt att som tobaksbrukare hålla borgarnas samhälle på fötter nu.
Fasen, snuspriset har efter nyår gått upp dryga ~20:- på 1 år..
:cy:
Inte rökt en enda cigg nu sedan nyårsaftonen, att sluta snusa skjuts däremot lite framåt eftersom jag fick en stock Ettan av min mor i nyårspresent eftersom hon noterat höjningen och ville vara snäll. (Själv har jag inte köpt en enda dosa efter nyår.)
Men när den är slut så blir det ett seriöst försök att lägga ner den goda vanan, antar att det dröjer styvt en vecka eftersom det är 8 dosor kvar i stocken.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
ilg@dd wrote: [quote=ilg@dd]Näe, men ska försöka sluta röka/snusa.. Börjar bli tungt att som tobaksbrukare hålla borgarnas samhälle på fötter nu.
Inte rökt en enda cigg nu sedan nyårsaftonen, att sluta snusa skjuts däremot lite framåt eftersom jag fick en stock Ettan av min mor i nyårspresent eftersom hon noterat höjningen och ville vara snäll. (Själv har jag inte köpt en enda dosa efter nyår.)
Men när den är slut så blir det ett seriöst försök att lägga ner den goda vanan, antar att det dröjer styvt en vecka eftersom det är 8 dosor kvar i stocken.
Menar du seriöst att det går åt 1 dosa/dag, dvs det kostar 40kr/dag. Ta det över hela året så är det en kostnad på cirkus 15000/år. Tråkig kostnad minst sagt :P.
Dani wrote: [quote=ilg@dd][quote=ilg@dd]Näe, men ska försöka sluta röka/snusa.. Börjar bli tungt att som tobaksbrukare hålla borgarnas samhälle på fötter nu.
Menar du seriöst att det går åt 1 dosa/dag, dvs det kostar 40kr/dag. Ta det över hela året så är det en kostnad på cirkus 15000/år. Tråkig kostnad minst sagt :P.
Ungefär 1 dosa om dagen, ja, en del dagar lite mer och andra dagar lite mindre...
Backa tillbaks 1,5 år och då låg det på drygt halva kostnaden.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Delph1 wrote: Dra nytta av sista stocken istället och dra ut på det så du kan försöka trappa ner på något vänster istället för att bara bryta tvärt. 😉
//Andreas
Äsch, endera snusar man, eller då inte..
Små prillor är mer att betrakta som smuts mellan tänderna.
1 dosa=6-8 prillor=1 dygnsbehov.
January 13, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]Dra nytta av sista stocken istället och dra ut på det så du kan försöka trappa ner på något vänster istället för att bara bryta tvärt. 😉
//Andreas
Tar du lite större kan du snart gå så här, fast med din överläpp då.
[Image Can Not Be Found]
November 29, 2003
Json_81 wrote: [quote=whak] * bädda sängen varje morgon
Varför sängar ska bäddas har jag aldrig förstått.
Det ser lite prydligare ut.
Jag har datorn i sovrummet så ibland sitter nån polare i sängen.
Samt att det kan vara skönt att ta en lur på dagen.
Du vet inte hur skitigt det blir när man har legat/suttit i sängen med kläder.
November 22, 2001
whak wrote: [quote=Json_81][quote=whak] * bädda sängen varje morgon
Nej, jag brukar stänga dörren till sovrummet o förespråka att folk inte går dit. Får jag för mig att ta mig en lur tar jag av mig kläderna innan jag lägger mig i sängen 🙂
November 29, 2003
Json_81 wrote: [quote=whak][quote=Json_81][quote=whak] * bädda sängen varje morgon
Nej, jag brukar stänga dörren till sovrummet o förespråka att folk inte går dit. Får jag för mig att ta mig en lur tar jag av mig kläderna innan jag lägger mig i sängen 🙂
Äh din slappa sate. 🙂
beta wrote: [quote=ilg@dd][quote=Delph1]Dra nytta av sista stocken istället och dra ut på det så du kan försöka trappa ner på något vänster istället för att bara bryta tvärt. 😉
//Andreas
Tar du lite större kan du snart gå så här, fast med din överläpp då.
[Image Can Not Be Found]
Mmm, skitkul..
2 Guest(s)