February 12, 2003
Var det hon som var hos Makhra igår kväll? 😀
January 8, 2005
gick igenom samma som du nu antligen går igenom, finns en tråd nånstans på forumet...
jag kan inte ge dig några råd, för jag lyckades inte komma över henne, det gjorde lika ont hela tiden, oavsätt vad jag gjorde.
enda sätter är att hålla ut, inte bli för desperat.
jag lyckades med bedriften att vinna tillbaka, eller vi lyckades att hitta varandra igen, dock tog det några månader.
Men ett bra tips är att inte sitta hemma, gör något med polarna, ut och rör på dig, det får dig på andra tankar, det är faktiskt enda rådet jag har.
tänk tillbaka, var det något speciellt som gjorde att det tog slut, och vad hade ni i början som funkade så bra ? går det inte att hitta tebax till detta ?
annars är det bara att bita ihop och se efter andra alternativ, ut och festa, det hjälper :).
best regards, pole
August 25, 2004
Jo.. de e bara de.. Ja jobbar mellan 7 o 4.. bor utanför stan en mil.. O de går inga bussar m.m.. Så ja tar mig bara in till stan, Där alla vänner finns.. klockan halv 7 på morgon o sen hem halv 5 på eftermiddan.. sen finns det i stort sett inga andra möjligheter för mig o komma in till stan.. 🙁
August 25, 2004
Polekatt wrote: gick igenom samma som du nu antligen går igenom, finns en tråd nånstans på forumet...
jag kan inte ge dig några råd, för jag lyckades inte komma över henne, det gjorde lika ont hela tiden, oavsätt vad jag gjorde.
enda sätter är att hålla ut, inte bli för desperat.
jag lyckades med bedriften att vinna tillbaka, eller vi lyckades att hitta varandra igen, dock tog det några månader.
Men ett bra tips är att inte sitta hemma, gör något med polarna, ut och rör på dig, det får dig på andra tankar, det är faktiskt enda rådet jag har.
tänk tillbaka, var det något speciellt som gjorde att det tog slut, och vad hade ni i början som funkade så bra ? går det inte att hitta tebax till detta ?
annars är det bara att bita ihop och se efter andra alternativ, ut och festa, det hjälper :).
best regards, pole
Vi har provat.. Har vart masa tjaffs i några månader.. tog slut 2 veckor i somras.. Men hittade tillbaka.. Bara o hoppas på att vi gör de nu också.. Men det tvekar jag starkt på..
Det som gör mest ont är väl att hon är så kall så hon inte visar ett skit av att hon mår dåligt eller nåt.. hon säger att hon gör de.. Men ja tror ingenting på de.. =/
January 8, 2005
Det där med att vara kall, det vet jag mkt väl....
det är någon försvarsmekanism det kvinnliga könet har, iaf verkar det som det...
Kan säga att jag aldrig gråtit så mkt som då (tycker det i efterhand är ganska pinsamt, men antar att har man inte älskat någon så, så vet man inte hur det är).
tro mig, om hon inte är en kallhjärtad sak, så gör det ont för henne också, annars är hon inget att ha.
som du säger ni har tydligen försökt och ibland kanske inte det funkar, jag är ingen expert alls, men det låter ju logiskt.
men jag hade inte gett upp, många säger "gå vidare". Själv tycker jag det är värt att kämpa för något man känner är rätt.
det sagt så ska du kämpa på rätt sätt, kvinnor fungerar på konstiga sätt.
och ingen stalker variant :).
håller tummarna för att det går bra, annars kan vi köra en dubbeldejt, har nog någon jag kan para ihop dig med :).
best regards, pole
August 25, 2004
Polekatt wrote: Det där med att vara kall, det vet jag mkt väl....
det är någon försvarsmekanism det kvinnliga könet har, iaf verkar det som det...
Kan säga att jag aldrig gråtit så mkt som då (tycker det i efterhand är ganska pinsamt, men antar att har man inte älskat någon så, så vet man inte hur det är).
tro mig, om hon inte är en kallhjärtad sak, så gör det ont för henne också, annars är hon inget att ha.
som du säger ni har tydligen försökt och ibland kanske inte det funkar, jag är ingen expert alls, men det låter ju logiskt.
men jag hade inte gett upp, många säger "gå vidare". Själv tycker jag det är värt att kämpa för något man känner är rätt.
det sagt så ska du kämpa på rätt sätt, kvinnor fungerar på konstiga sätt.
och ingen stalker variant :).
håller tummarna för att det går bra, annars kan vi köra en dubbeldejt, har nog någon jag kan para ihop dig med :).
best regards, pole
Jo.. Vi har försökt flera gånger ända sen i somras.. vi kom fram till att vi skulle ändra oss lite för att få de bättre.. Men samtidigt som hon ändrade sig till det bättre, så blev väl jag sämre.. och vice versa.. Men tydligen, när jag ändrade mig till det bättre (Hon ville att ja skulle visa att ja tycker om henne mer m.m) så kände hon sig instängd.. :S förstår inte de där.. bara för ja ville prata på msn/tele/sms mer än förut.. Sen.. som vissa också kanske förstår.. Så tappar man ju lite tillit till tjejen om hon vart otrogen nånting.. Där e anledningen till att det tog slut i somras.. Men ja älskade henne för mycket.. Och vi gav det en chans till.. Förhoppningsvis nu.. Så kan det väl bli som i somras.. då hon var likadan som nu.. att hon ångrar sig m.m.. Frågan är dock.. Om hon gör det tillräckligt fort.. så jag inte tröttnat..
Och som Polakatt sa.. Jag har aldrig gråtit så mycket, ofta och länge som jag gjort idag.. Har varit helt förstörd hela dagen.. Gick från jobbet kl 11.. pallade inte sitta där o lyssna på musik o tänka på all skit.
Men men.. Får hoppas på det bästa.. se vad som händer i helgen.. åker antagligen till Karlskoga.. umgås med iaf 1 vän som ja inte träffat sen somras, och hennes vänner och bekanta..
kan de bli bättre?.. en låda öl, en vän och hennes polare.. som jag för övrigt inte har en aning om vilka de e.. =)
April 13, 2007
Att fokusera på hennes negativa sidor kan ta bort lite av toppen på dina känslor. Du behöver inte vara orolig för att du ska börja tycka illa om henne, så enkelt förvinner inte äkta känslor(tyvärr?).
Men om hon varit otrogen, och känner sig instängd när du visar mer känslor, då tycker jag det verkar som att hon söker något annat.
August 25, 2004
emokid wrote: Att fokusera på hennes negativa sidor kan ta bort lite av toppen på dina känslor. Du behöver inte vara orolig för att du ska börja tycka illa om henne, så enkelt förvinner inte äkta känslor(tyvärr?).
Men om hon varit otrogen, och känner sig instängd när du visar mer känslor, då tycker jag det verkar som att hon söker något annat.
Hon var otrogen i somras.. sen ångrat allt m.m..
de e nu senaste månaden hon kände sig instängd..
mår fortf. lika dåligt.. o humöret går upp o ner hela tiden.. E väl bara vänta o hoppas antar ja.. 🙁
November 30, 2006
dra ut med kompisar och festa lite, hitta på skoj saker :p
det är d man kan göra.. blir en roliga process och man glömmer lättare. sen när man väl är ute kan man ju va social de skadar aldrig 😀
ifs så va min tjej otrogen mot mig och jag kom inte över de förän hon berätta varför och vad som hände :p
slipper man tänka på de hela tiden..
Men de löser sig, man får va på hugget!
Träna är bra som de står ovan
2 Guest(s)