Nybliven singel.. :'(|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Nybliven singel.. :'(
Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 662
sp_UserOfflineSmall Offline
1210260
December 5, 2008 - 8:17 am
sp_Permalink sp_Print

KeeKe wrote:
ifs så va min tjej otrogen mot mig och jag kom inte över de förän hon berätta varför och vad som hände :p
slipper man tänka på de hela tiden..

Samma här.. Hon berättade dock aldrig varför och vad som hände.. varje gång ja frågade blev hon bara sur o började skälla..
iofs så blev hon de varje gång ja sa vad ja tyckte o tänkte..

🙁

KeeKe
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 672
1210261
December 5, 2008 - 8:28 am
sp_Permalink sp_Print

Nevil wrote: Samma här.. Hon berättade dock aldrig varför och vad som hände.. varje gång ja frågade blev hon bara sur o började skälla..
iofs så blev hon de varje gång ja sa vad ja tyckte o tänkte..

🙁

jupp det är tjejer..
när jag försökte säga vad jag tyckte och tänka så titta hon bara bort och låtsades att hon inte hörde. Tog tog nästan 3månader innan hon sa vad som hände..hon kom också med de "jag känner mig instängd kan inte göra vad jag vill" vilket betyder hon har en annan på G och känner inte att hon kan göra som hon vill..
.. men sen blablabal ångrar mig och vill bara ha dig :p

Litar inte ett skit på henne nu, så vi får se hur de kommer gå.
Grejen är med att hon inte slutat träffa honom vilket gör mig irriterad varje gång. Han är på henne med sms, vad gör du nu? är du själv? kan vi va?
typ han ska veta allt hon gör och då flippa jag ut på han och gör de fortfarande för han slutar inte...

egen erfarenhet, typ varje flickvänn jag varit med har slutat med otrohet..
Sen tillbaka sen är jag otrogen för jag trötta 😛

Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
1210262
December 5, 2008 - 8:31 am
sp_Permalink sp_Print

Jo.. Ja tror också hon har nån annan på G.. Helt plötsligt för nån vecka sen börja hon prata med en .. o de pratar hela tiden t ex.. Idag ska hon umgås med han.. har vart orolig för att de har nåt på G hela veckan typ.. Men kan inte vara säker.. hon började med "känner mig instängd" när hon började prata med han.. =/

Ska hoppa i duschen nu.. käka nåt.. sen in till stan o köpa öl.. får väl se hur dagen slutar.. mår skit iaf.. vill inte göra nåt.. känns som man vill ta livet av sig.. Men de e de inte värt.. ;P

KeeKe
Kommer du hit ofta?
Medlem
1210263
December 5, 2008 - 8:44 am
sp_Permalink sp_Print

Nevil wrote: Jo.. Ja tror också hon har nån annan på G.. Helt plötsligt för nån vecka sen börja hon prata med en .. o de pratar hela tiden t ex.. Idag ska hon umgås med han.. har vart orolig för att de har nåt på G hela veckan typ.. Men kan inte vara säker.. hon började med "känner mig instängd" när hon började prata med han.. =/

Ska hoppa i duschen nu.. käka nåt.. sen in till stan o köpa öl.. får väl se hur dagen slutar.. mår skit iaf.. vill inte göra nåt.. känns som man vill ta livet av sig.. Men de e de inte värt.. ;P

Jupp, fast nu har hon ändrat sig vilket känns sjukt bra.
Men man har det fortfarande i huvet 🙁 men de kommer försvinna
Hon ska bara säga till han seriöst! så han slutar med sin "övervakning"

Det första jag gjorde va att dra ut med en tjejkompis ( min brors flickvänn )
som man kan snacka med samtidigt som man dricker öl..
Drog ut vid 12 på dagen in på pub sen sluta jag inte dricka föräns jag sluta tänka på det 😛
Men då hade jag fortfarande frågor utan svar i huvet så de gick åt helvete dagen efter... men den börja man dricka igen nästa helg, tjata lite mer på henne och sen tillslut fick jag svar på frågorna hon itne ville/igrnorera från början när jag fråga.

Så allt är bra nu förutom han..
.. vilket kan sabba allt om han inte slutar, då kommer jag fan döda han.. känns de som!

EDIT
Ha en trevlig dag nu och försök att inte tänka på de, vet de är svårt.
fast har man skoj och känner att man kan ha de roligt utan henne blir de bättre!

Polekatt
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1135
1210264
December 5, 2008 - 8:49 am
sp_Permalink sp_Print

Ajdå låter inge vidare det där med otrohet hit och dit....

har aldrig haft de problemen (och hoppas att jag inte får dem heller), men vet faktsikt inte om jag hade kunnat förlåta en otrohet, antar att man gör det 1 gång men aldrig mer ?

KeeKe
Kommer du hit ofta?
Medlem
1210265
December 5, 2008 - 9:06 am
sp_Permalink sp_Print

Polekatt wrote: Ajdå låter inge vidare det där med otrohet hit och dit....

har aldrig haft de problemen (och hoppas att jag inte får dem heller), men vet faktsikt inte om jag hade kunnat förlåta en otrohet, antar att man gör det 1 gång men aldrig mer ?

Att förlåta en otrohet är sjukt svårt..
Jag har inte förlåtit henne, jag litar inte på henne de viktigaste i ett förhållande + kärleken.

Det som gör de sur för mig är att hon sa: " inget kommer hända jag älskar dig bara dig ingen annan, du måste kunna lita på mig! "

Jo visst veckan senare hände de, jag sa till henne för jag märkte hur han va på henne att något dåligt skulle hända men hon blev bara sur och sa han är bara en kompis inget händer, har du sagt de till han? Nä men han fattar de har ju sagt jag har kille.

Grejen är en sån kille har inget att förlora, han kan göra vad han vill han bryr sig inte vad som händer bara han får tjejen

Det är typ som att börja om från början igen, stadiet där man inte känner varan. För man förlorar allt hon har sagt och lovat..
Alla gånger hon sagt hon älskar en, sant eller falsk?

Man får sjukt mycket frågor i huvet..

Men nog om mig, det börjar bli bättre nu iaf, hoppas bara inte de tar slut innan vi drar på skidsemester med hennes familj, Vill åka skidor!! 😀

Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
1210266
December 5, 2008 - 9:17 am
sp_Permalink sp_Print

KeeKe wrote:

Det som gör de sur för mig är att hon sa: " inget kommer hända jag älskar dig bara dig ingen annan, du måste kunna lita på mig! "

Jo visst veckan senare hände de, jag sa till henne för jag märkte hur han va på henne att något dåligt skulle hända men hon blev bara sur och sa han är bara en kompis inget händer, har du sagt de till han? Nä men han fattar de har ju sagt jag har kille.

Exakt så va de för mig också.. nu när ja väl börjat lita på henne lite.. så händer detta ist.. Men men.. får hoppas..

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
1210267
December 5, 2008 - 9:19 am
sp_Permalink sp_Print

Nevil wrote: Va ilag i nästan ett år.. kanske inte så mycket.. Men har aldrig älskat nån som ja älskat henne..

Tips på bra saker för att komma över henne o allt sånt tas tacksamt emot..
:'(

Sysselsätt dig med något.
När det sket sig med en brud för några årsedan så skruvade jag ihop en jobbmoppe från grunden. Jag la ner i stort sett all min fritid på det, fan vad fort det gick helt plötsligt att glömma henne.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
1210285
December 5, 2008 - 12:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Haha vad är det jag läser. Hade jag haft en sådan brud hade hon fan åkt ut från balkongen.

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1210286
December 5, 2008 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Asså största misstaget är ju att lita på tjejen. Tjejer idag är otrogna hela tiden. Bara kolla in Sex & the city och desperate housewives. De knul*** runt som ***. Dagens tjejer identifierar sig med karaktärerna.

Polekatt
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1135
1210289
December 5, 2008 - 12:52 pm
sp_Permalink sp_Print

@dani, du får det att låta som att alla tjejer är medvetet onda ?

Även om en del av mig tror på vad du skriver, så vägrar andra halvan. Lite hopp får vi väl ändå ha.

skulle vi då identiefera oss med Californication ?

nae det finns vissa som inte kan skilja på vad som är rätt och fel i förhållanden, men de finns både hos tjejer och killar, bara att leta upp en ordentlig tös, krogen är oftast inget bra ställe btw.

twnpxl
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1176
1210290
December 5, 2008 - 12:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Gå ut och kröka, ragga på nån brud och dra hem henne. Förmodligen leder det inte till nånting, men du får en välbehövd bost i självförtroende.

Det är polare som gäller när tjejen stuckit. Polare och casual sex med diverse damer... då går det över på nolltid.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1210296
December 5, 2008 - 2:11 pm
sp_Permalink sp_Print
Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1210378
December 6, 2008 - 11:19 am
sp_Permalink sp_Print
Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
1210406
December 6, 2008 - 7:14 pm
sp_Permalink sp_Print

jaha.. Fick reda på idag att hon har känslor för en annan.. o har haft det ett tag.. andra gången hon gör så mot mig..

Tråkigt som fan.. o nu är vi ovänner också..

wellwell.. går inte o lita på henne.. visste de.. o ändå tjata hon om att ja skulle de..

skit samma.. orkar inte..

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1210411
December 6, 2008 - 8:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Skit i henne, det finns en jävla massa fler. Både snyggare och smartare. Sen om man kan lita på dom är väl en annan femma, men du ska nog försöka.

//Andreas

Twelve
Kronoberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1341
1210412
December 6, 2008 - 8:20 pm
sp_Permalink sp_Print

+1 Delph1

beweer
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 52
1210413
December 6, 2008 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Twelve wrote: +1 Delph1

Då bjuder jag över +1^2

(skämt)

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
1210437
December 7, 2008 - 12:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Haha vad är det jag läser. Hade jag haft en sådan brud hade hon fan åkt ut från balkongen.

+1

Försök att inse att världen inte gå under för en sådan här grej...

Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
1210454
December 7, 2008 - 3:08 pm
sp_Permalink sp_Print

i know.. synd bara att man mår skit.. =/ Men men.. de går över.. blir en roadtrip till helgen iaf.. =) hoppas man hittar nå roligt folk o umgås med.. 😛

Tur man har vänner iaf.. Så man får nå annat o tänka på.. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 584
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL