February 12, 2002
I vårat nybyggda gym som jag går på nu så duchar kvinnor och män i samma dusch, den är bara avskärmad på mitten med en glasskiva som man ser skumt igenom,, är som stora bubblor som vanställer,,fast man ser ändå hyffsat igenom..
Denna glasskiva täcker inte hela vägen upp till taket eller golvet heller utan är hål nere å uppe så långa mäniskor ser över.. ( över 2m då iofs ).. ( elelr så kan man sticka huvet under å kolla upp 🙄 )
Undrar vad de var för snuskpelle som var arkitekt till det bygget? Lär ju inte få se nått på nått annat sätt så han tog chansen nu..
Iaf idag när jag duschade så komme två kvinnor in å märkte det där (var väl där för första gången) så de travade in fullt påklädda å stod i duschen och tittade på ett tag medan jag duchade, sen gick de å pratade med en tredje som var innanför, alltså inne i damernas omklädningsrum, dit man inte kan se, så komme hon dit å kollade ett tag.. :cy:
Blev lite,, inte blyg men kanske "sur" eller nå sånt,, hur kan man bara ställa sig å kolla på nån som duschar å småprata om att man kan se igenom osv.. Oartigt.. De minsta de kunde ha gjort var väl iaf att klä av sig själva..
February 12, 2002
HELIX wrote: Fråga vad fan de gör i duschen med kläderna på då.. Eller duscha hemma..
Hade nästan tänkt göra det, men kände mig nästan ganska mycket i underläge när jag var naken,, (ni fattar) så vågade inte säga så mycket..
Nä, jag blev inte SÅ sur,, men tycker bara det var ohyffsat..
Dock så är jag rädd att om det kommer in ett par godingar som man får se stå där å tvåla in sig... Att de får de en konstig reflex genom glaset.. 🙄
Lite skamligt bara om man får bånge,, eller?
Kanske är ett bra ställe att ragga på eller vad tror ni? 🙄
February 12, 2002
Death On Wings wrote: Gå fram till dem o daska till dem på baken fast du är naken 🙂 de blir säkerligen överaskade i alla fall.
Rummet är en cirkel där mitten är avdelat med två glasskivor å en pelare i mitten. Kan inte på nått sätt komma åt å daska dem i rumpan..
Kan dock lyfta upp sig å kika över eller helt enkelt bara hoppa..
February 12, 2002
heimdal wrote: dra dasen i glaset.. de borde nog göra susen
Är faktiskt nått jag "filosoferat" över, kladda upp mig mot rutan. Undrar hur de skulle låta.. 😀
Tänk er de står å duchar, vänder sig om å ser en kille uppkladdad mot rutan, kanske med bånge,, kanske ståeende, strykande av sin bratwurst..
Edit: Eller mena du "dra" dasen i glaset, asså börja längst bort å dra den efter rutan så det blir ett sånt där skönt "skiiiiii" ljud.. 😀
Darko wrote: haha de gymmet måste jag ju kolla in! 😀 Vars är de de ligger? På Skeria va? Är de i den nya gympa lokalen?
Mm, det är i den nybyggda på skeria, men du måste ha kort för att komma in där.. Dock så har de nån allmängympa eller nå sånt vid typ 17:00 på tisdagar, du kan ju försöka smita in då å kika.. :wink
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=HELIX]Fråga vad fan de gör i duschen med kläderna på då.. Eller duscha hemma..
Hade nästan tänkt göra det, men kände mig nästan ganska mycket i underläge när jag var naken,, (ni fattar) så vågade inte säga så mycket..
Nä, jag blev inte SÅ sur,, men tycker bara det var ohyffsat..
Dock så är jag rädd att om det kommer in ett par godingar som man får se stå där å tvåla in sig... Att de får de en konstig reflex genom glaset.. 🙄
Lite skamligt bara om man får bånge,, eller?
Kanske är ett bra ställe att ragga på eller vad tror ni? 🙄
Passa dig för Helix... Snart kommer "Amagaaaad llloooooooooollll, du har en liten kuuuuuuuuuuuuk!!!!1111oneoneelven1122
Men hursomhelst, nice place... Så länga man själv är påklädd...
1 Guest(s)