March 14, 2004
Håller på med ett skolprojekt och behöver filmsnuttar från nyhetssändningar där det raporterats om översvämningar i Bangladesh. Ljudfiler går också bra.
Om dom är på englaska eller svenska spelar ingen roll.
Någon som vet vart man ska leta har kollat SVT, BBC och CNN ingen av dom har några klipp angående Bangladesh på sin hemsida.
April 30, 2004
Hauk wrote: äh ta lite från tsunamin så går det alldeles utmärkt att kalla det bangladesh. Kan ju inte vara så stor skillnad.
Nää precis, "S*arting" som "s*arting"... 🙄
Anntar att han vill ha från bangladesh om han säger bangladesh, & inte ifrån thailand eller dylikt.
-Kontrast
October 28, 2002
Kontrast wrote: [quote=Hauk]äh ta lite från tsunamin så går det alldeles utmärkt att kalla det bangladesh. Kan ju inte vara så stor skillnad.
Anntar att han vill ha från bangladesh om han säger bangladesh, & inte ifrån thailand eller dylikt.
-Kontrast
Snarare är det väl så att länderna ligger hyffsat nära varandra och har iaf något sånär liknande kringmiljöer. Sen får väl det om "s*arting"ar stå för dig.
Sist jag kollade var asiater hursomhelst "g*lingar".
Ett bra tips imho, särskilt eftersom nätet är överfyllda med thailand-videos efter katastrofen. Bangladesh är väl inget som figurerar direkt ofta i medierna...
-Hauk
April 30, 2004
Hauk wrote: [quote=Kontrast][quote=Hauk]äh ta lite från tsunamin så går det alldeles utmärkt att kalla det bangladesh. Kan ju inte vara så stor skillnad.
-Kontrast
Snarare är det väl så att länderna ligger hyffsat nära varandra och har iaf något sånär liknande kringmiljöer. Sen får väl det om "s*arting"ar stå för dig.
Sist jag kollade var asiater hursomhelst "g*lingar".
Ett bra tips imho, särskilt eftersom nätet är överfyllda med thailand-videos efter katastrofen. Bangladesh är väl inget som figurerar direkt ofta i medierna...
-Hauk
Yeye whatever, var ändå inget seröst menat.
Men återigen frågade han om bangladesh..
Jag tycker då inte att man kan ta någon video ifrån thailand då..menmen
om man inte ska vara så petig så varför inte.
-Kontrast
(btw, har aldrig förståt mig på utrycket "guling", asiater är lá fasen inte gula! 😕 )
1 Guest(s)