February 12, 2003
Shinji wrote: [quote=x-per]Oj vad kul att dom har gjort fel
Lägg ner. Vissa uppskattar såna här trådar, andra inte. Om du inte tycker det var kul behöver du heller inte posta.
Ja men det var helt ok för dig att klaga på bildformatet?
Ditt inlägg förhöjde inte kvaliten precis heller!
Ps det är väll min ensak vad jag tycker?
October 1, 2002
x-per wrote: [quote=Shinji][quote=x-per]Oj vad kul att dom har gjort fel
Lägg ner. Vissa uppskattar såna här trådar, andra inte. Om du inte tycker det var kul behöver du heller inte posta.
Ps det är väll min ensak vad jag tycker?
Hur resonerar du egentligen? - Mitt inlägg tillförde denna tråd LITE mer än ditt gnäll. Jag klagade på bildformatet då det tog mig 30 sekunder att ladda bilden ... Förhoppningsvis kanske det hjälper andra som också vill se bilden men inte sitta och vänta i 1+ minuter 🙄
EDIT: Och, ja, du har rätt att tycka vad du vill. Tyvärr drar det ner på stämningen här på forumet då alla sitter och gnäller på allt och alla.
Som sagt, jag ursäktar väl för det "påhoppet". För din övriga argumentation: Se ovan.
July 13, 2002
x-per wrote: [quote=Shinji][quote=x-per]Oj vad kul att dom har gjort fel
det är helt olika saker... ditt inlägg bidrog inte till nått whatsoever. Tror alla håller med om att .jpg är att föredra.
jag fattar inte varför alla måste skriva att de tycker nått är tråkigt... läs inte tråden då, ingen tvingar er.
January 17, 2004
2 Guest(s)