September 26, 2005
Sverige ska få nordens lyxigaste hotell. Tyvärr kommer det hamna på Sveriges baksida, eller är det framsidan?
June 27, 2002
Vad gnäller ni om? En helt vanlig nyhetspryl om ett lyxhotell ju.
Länken är det ju inget fel på alls, tycker däremot att Tindy borde få en fet varning för att han e jävligt elak och slänger ut en massa skit som inte ens jag skulle säga i forumet och trots att jag är dubbelt så trevlig så har jag fått en varning.
September 12, 2001
Redfaction wrote: Vad gnäller ni om? En helt vanlig nyhetspryl om ett lyxhotell ju.
Länken är det ju inget fel på alls, tycker däremot att Tindy borde få en fet varning för att han e jävligt elak och slänger ut en massa skit som inte ens jag skulle säga i forumet och trots att jag är dubbelt så trevlig så har jag fått en varning.
Pssst mannen...
En hint om trådskaparen om du nu inte har sett det tidigare. 😉
November 27, 2003
Spinnjonte wrote: Att han orkar.....tjänar han nåt på att få folk att klicka på länken eller?
Hon hoppas väl att folk ska upptäcka sidan, men allt dom får är bad cred. 😉
Deras marknadsföring av sidan har ju varit allt annat än bra i min mening. När man ägnar sig åt sådant här och samtidigt reggar andra sidors namn med nya suffix och redirektar till sin egen sida, etc.
Realtids marknadsföringsavdelning måste tilhöra de kryp som gick ut skolan i tron att all publicitet är bra sådan. Patetiskt.
//Andreas
January 22, 2003
Delph1 wrote: [quote=Spinnjonte]Att han orkar.....tjänar han nåt på att få folk att klicka på länken eller?
Hon hoppas väl att folk ska upptäcka sidan, men allt dom får är bad cred. 😉
Deras marknadsföring av sidan har ju varit allt annat än bra i min mening. När man ägnar sig åt sådant här och samtidigt reggar andra sidors namn med nya suffix och redirektar till sin egen sida, etc.
Realtids marknadsföringsavdelning måste tilhöra de kryp som gick ut skolan i tron att all publicitet är bra sådan. Patetiskt.
//Andreas
Ptja, jag tror knappt nån här hade hörttalas om sidan om hon inte hade spamat med nyheterna här... Men frågan är hur många som återvänder till sidan.
June 27, 2002
Infon på sidan stämmer ju bra men om han reklamför sidan så är det ett dåligt sätt.
Jag tycker iallafall att min varning borde ha försvunnit vid det här laget.
Speciellt då den är jävligt obefogad då jag bara ger en synpunkt på saker ibland och om den råkar vara negativ så är det kanske något som behövs vid de tillfällena.
2 Guest(s)