April 11, 2003
Tjena. Ja, det är så att jag tror det är dax att byta telefonkort. Just nu har jag Comviq Kontant som jag har haft dom senaste 4 åren tror jag.
Det är så att jag använder min telefon i arbetet (vaktmästare), det jag ringer för i jobbet får jag såklart pengar för. Men jag har rätt dålig koll på hur mycket som jag ringer för i jobbet och utanför jobbet.
Jag måste ha kvar mitt telefonnummer iaf.
Jag har kollat på:
Jag är mäst nyfiken på Comviq Kompis. Jag skulle vilja ha lite info om det från er då jag tror flera av er NH:are har det. Vilket är bäst av dom 3 eller finns det bättre. Alla hjälp uppskattas. 😛
July 14, 2003
Beror ju helt på hur du ringer, Knock-out är ju bäst om du ringer till alla olika operatörer. Ringer du däremot nästan bara inom comviq, eller iaf majoriteten av samtalen är ju Kompis det som är mest fördelaktigt. .Net ser ja ingen anledning att använda eftersom det är billigare med knock-out.
Själv kör ja på kompis!
Kör med Halebop refill sedan ett halvår tebax, och har sänkt mina telefonkostnader från hiskeliga ~200kr/månad, ner till ~100kr/månad.
Fördel om dom flesta man ringer till har det också då förståss, kostar bara öppningsavgiften då, typ 69öre.
Mer om priser HÄR.
Fast största fördelen tycker jag är att det går på Telias nät, vilket borgar för bäst mottagning/sändning överallt.(Kan behövas så här avsides.)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 11, 2003
Jo jag har tänkte på det. Jag vet inte riktigt till vilka andra jag ringer än Comviq. Jag ringer ju oftast till Chefen, vet inte men jag tror han har något abbonemang och min kolega har telia iaf.
Men några fårgon om Comviq Kompis.
När jag laddar på det, va kostar det. Är det 50kr/mån eller? Jag fråga på Hemköp sist jag handla. Dom sålde Comviq Kompis för 75kr och 150kr. Va är det? Får man ringar för det eller? Tar Comviq Kompis slut och övergår till Comviq Kontant istället efter en månad efter det man tankat på Comviq Kompis?
1 Guest(s)