May 19, 2003
Frukt och grönsaker är riktigt gott faktiskt. Istället för chips och dipp så kan du pröva tex gurka och morötter att dippa, riktigt gott.
Eller så äter du inte chips/godis överhuvud taget =).
Jag äter sällan godis eller dricker läsk. Tar då hellre nånting att äta, fil, mackor eller dylikt och ett stoort glas mjölk till det 😀
July 27, 2002
Det finns inga komplement egentligen. Naturgodis och sådant innehåller ju lika mycket energi som vanligt godis men skillnaden är att du får i dig nyttigare fetter etc t.ex.
Morötter och sådant kommer ju ändå inte släcka ditt godissug (både psykiska och fysiska antagligen) så det är bara att bita ihop och sen kommer du inte vilja ha godis längre. ^^
September 25, 2005
August 7, 2001
Tindy wrote: Godis for the win ^^
Håller man bara kroppen i någorlunda trim så kan du äta hur fan du vill.EDIT:
För att bidra till tråden, vindruvor (kärnfria) brukar jag äta som godis, grymt mycket godare och friskare.
Det där inte riktigt sant. Man bygger upp kroppen på fel sätt om man äter hur fan vill när man håller den i trim.
February 10, 2004
antar att ett par stycken här på NH har haft ett sk. Godis förbud med sina föräldrar.. dvs.. om man inte äter godis på typ 1år så får man pengar elr nått annat man vill ha..
När jag hade det iaf så käkade jag mkt grönsaker å frukt, och istället för läsk på helgerna så drack jag bordsvatten.. (obs! inte smaksatt vatten för det innehåller socker). å du.. tänk på att kakor,bakelser, halstabletter och även tuggumi räknas som snask 😉
lycka till! det är bara å bta ihop när det tryter :P;)
1 Guest(s)