November 29, 2003
Justja dom har ju öppnat där, jobbar på Milko så är fan halvägs där då ju. 🙂 Ska dra dit och kika någon dag. Känns hårt att gå in där när man sökt jobb där utan resultat. Men vad gör man inte för en platta coke vanilla.
Känner man dig Rune? Vart i Hedemora bor du?
Jag bor på Emaus vid Munken typ.
Rune wrote: Annars kan du ju åka till Avesta och kålla/köpa. Dom har öppnat ett där för ca 1 månad sedan. Det är ju "bara" 2 mil dit. Men dom kanske inte har lika mycket saker som i Falun. Ja va in där en gång och tyckte inte det va så bra utbud.
btw. Kul att det är en till snubbe från lilla Hedemora. 😀
September 11, 2002
Arny wrote: Ryktet säger att Coca Cola för innehöll kokablad därav namnet Coke.
Det är inte ett rykte, utan fakta. Coca Cola började sin bana som en hälsodryck (läs kvacksalvardryck mer eller mindre, men det talar Coca Cola company rätt tyst om) med bland annat smärtlindrande effekter. Den brygdes tillsammans med kokablad som lakades ur. Därav namnet Coca Cola.
badbolll wrote: Innehåller väl fortfarande det?
Fast jääääääääääääääääääääättelite..
typ 0.00000000000000001% eller så, tror vi kom fram till det i skolan förut
Inte en chans. Nej nej nej. Tror inte jag det allra minsta på, av tusen olika lika bra anledningar.
April 11, 2003
whak wrote: Justja dom har ju öppnat där. Känns hårt att gå in där när man sökt jobb där utan resultat.
Men om du har sökt jobb där så måste du ju vetat att det fanns ett ÖB som va närmare än Falun. 🙄
whak wrote: Känner man dig Rune? Vart i Hedemora bor du?
Jag bor på Emaus vid Munken typ.
Tror inte du känner mej. Inte många som gör det. Blir ju så när man sitter och spammar på NH hela dagarna. :bgrin:
Jag bor mittemot Taxi. Ovanför Dalälven.
2 Guest(s)