July 10, 2003
http://www.mcdojo.com/videos/h.....atdown.wmv
Man blir bra jävla förbannad när man ser det alltså.
Detta skrev en annan på ett annat forum:
"Polisen har granskat filmen och enligt media har elva av personerna åkt fast. Jag tror det är svårt att definiera "skyldig" i fall som dessa. Många är ju passiva, och står bara och kollar på.
Och som sagt, killen tog självmord. Har hört detta från relativt säkra källor. Tror det var i och med filmens "släpp". "
September 28, 2003
klena asiater... aja men idiot töntar som ger sej på en sån individ man såg ju på han att han inte klarade av det... såg inte han tycka det var kul nånstans... skulle vilja ha en såndär fjantmobbare här så skulle jag visa han hur det känns när en kille med lite krydda i musklerna knäar han i laths och kastar en stol i fejan på honom
vill ha han som kasta stolen, han som dubbelhandar pojken i ryggen och dem i slutet utan skjortor :arg:
September 17, 2001
Fy fan vad grymt :'(. Hade jag mött dem ungarna hade jag gjort minst lika illa saker mot dem. Att dem ens kan med det, så grovt våld mot en ensam kille, som inte ens försöker ge igen!
Jag hoppas verkligen att "den relativt säkra" källan har fel om att killen skulle ha begått självmord.
July 30, 2003
January 12, 2004
fastbullit wrote: klena asiater... aja men idiot töntar som ger sej på en sån individ man såg ju på han att han inte klarade av det... såg inte han tycka det var kul nånstans... skulle vilja ha en såndär fjantmobbare här så skulle jag visa han hur det känns när en kille med lite krydda i musklerna knäar han i laths och kastar en stol i fejan på honom
vill ha han som kasta stolen, han som dubbelhandar pojken i ryggen och dem i slutet utan skjortor :arg:
Bara för att man ser klen ut, så innebär inte det att man saknar kraft.
Annars så håller jag med om att det är en vidrig film, alla former av mobbing är vidrig. :burn: 👿
January 17, 2002
Vafan... Kollektiv avrättning med en grovkalibrig borrmaskin?
Förövrigt tycker jag asiaterna ser jävligt klena ut, man kunde ju skicka 3-4 bönder här ifrån Umeå som vrider nacken av dem med lätthet... Kampsporter kanske funkar på sånna som dem, men fan inte på ett norrländsk gående lokomotiv med ett baseballträ i händerna.
February 4, 2003
Inte för att vara kinkig, men vi är jävligt stora i mun.
Att Asiater ser klena ut och så vidare, att vi med lätthet vrider nacken av dem och så vidare. Tror säkerligen de vrider nacken av oss med lätthet också. Om de vill.
Jag försvarar inte deras handlingar. Men jag tror inte vi är så "modiga" som vi hoppas att vi är, när det väl kommer till kritan. Tyvärr.
Som någon sa, så händer sånt här i Sverige. UTAN att någon av våra bönder som kan klippa av nacken på folk ingriper.
Vi tror att vi är starkare än vi är. Men vi faller för grupptrycket. Vi kanske inte vågar sätta oss upp. Men vi vågar i alla fall avstå från dessa handlingar.
Nu pratar jag inte för alla, utan för de generella. Det finns alltid undantag.
Men vi ska komma ihåg att det är svårt att sätta sig upp mot 10 st "som brukar" våld mot en perosn, om man är ensam. Men jag hoppas vi tillsammans kan STÅ emot våldet. Men ensam är inte lätt.
Själv vet jag vart jag står. Jag ingriper när jag ser att någonting är fel, och jag vet att jag inte blir nerklubbad själv. (dvs. när jag har ev. stöd från andra).
Ajja. Vet inte riktigt vad jag vill. Men kanske nått i stil med att vi inte ska glömma att detta händer i Sverige också. Och att vi därför kanske ska bruka handling istället för att bara prata. Rent generellt.
May 3, 2004
CoLiC wrote: Förövrigt tycker jag asiaterna ser jävligt klena ut, man kunde ju skicka 3-4 bönder här ifrån Umeå som vrider nacken av dem med lätthet... Kampsporter kanske funkar på sånna som dem, men fan inte på ett norrländsk gående lokomotiv med ett baseballträ i händerna.
Word
1 Guest(s)