July 27, 2002
keffing wrote: meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"
meeeen men... lär ju vara nån initiationsrit till coola klubben eller nåt
Är du sann människa?
Det är den psykiska delen som är grejen. 10 personer står runt dig och slår dig, förnedrar dig. Inte fan skulle det spela roll om det gjorde si eller sådär ont..
August 16, 2002
Callister wrote: [quote=keffing]meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"
Är du sann människa?
Det är den psykiska delen som är grejen. 10 personer står runt dig och slår dig, förnedrar dig. Inte fan skulle det spela roll om det gjorde si eller sådär ont..
hehe fatta skämt gubben... ja visst är det hemskt, bla bla bla, men alla har redan sagt samma sak i två sidor så jag var tvungen att säga nåt kul
June 5, 2004
keffing wrote: [quote=Callister][quote=keffing]meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"
Är du sann människa?
hehe fatta skämt gubben... ja visst är det hemskt, bla bla bla, men alla har redan sagt samma sak i två sidor så jag var tvungen att säga nåt kul
Vart lite för allvarlig stämning för din del va?
January 18, 2004
meh, tycker mest fan att de är löjliga, slår honom typ 20 gånger i bröstat och han ramlar inte omkull, alvarligt 1 vs 1 skulle man ju äga dem... men jag förstår inte varför man slår den svagaste?... visst kan man bli fett irreterad på vissa blyga/jobbiga personer, men vafan, grupp påhopp är ju bara sorligt...
typ samma personer som tycker de är astuffa när de slår på sandsäckarna i gymnastiken... behövet att visa sig maskulin, även när jag tar mer än dom på bänk/biceps =P
March 14, 2004
keffing wrote: [quote=ocz]9:orna i vår skola gör sånt på dom som går i 5:an, inte på oss... Är väl för att jag har hotat med keffing...
ironi
yeah...
"akta er, annars kommer NH-kändisen keffing o slår er med sin vattenkylning"
Typ..
"Han har stark pump, akta er!!" :bgrin: :)R
October 24, 2002
Människor är människor, man gör mycket dumt. Själv har jag hållt fast en kille som en annan kille slog på i skolan, helt utan egentlig anledning, slutade inte ens när killen börja grina. Kille var hur schysst som helst, har faktiskt inte en aning om varför han fick stryk. Var kanske 13 år då, riktigt ond var man. Hade dock inte gjort något gott ifall jag blivit våldtagen av pedofiler eller något av de andra sakerna ni föreslog...
August 16, 2002
HELIX wrote: Fanns ju en anledning till att USA bombade skiten ur de med kärnvapen 😉
Men ändå, vad fan är problemet? Några personer från andra sidan jordklotet slår en nörd.. Big deal, som om det inte händer värre saker på jorden just nu.
va? händer det värre saker? jag tycker FN ska skicka en fredsbevarande trupp till hans skola för att skydda honom.. skit i barnen i afrika för fan...
October 31, 2003
keffing wrote: [quote=HELIX]Fanns ju en anledning till att USA bombade skiten ur de med kärnvapen 😉
Men ändå, vad fan är problemet? Några personer från andra sidan jordklotet slår en nörd.. Big deal, som om det inte händer värre saker på jorden just nu.
va? händer det värre saker? jag tycker FN ska skicka en fredsbevarande trupp till hans skola för att skydda honom.. skit i barnen i afrika för fan...
Fixa en matleverans också, han ser ju lite undernärd ut.
1 Guest(s)