Obehagligt filmklipp|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Obehagligt filmklipp
Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
sp_UserOfflineSmall Offline
793793
December 11, 2004 - 6:52 pm
sp_Permalink sp_Print

meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"

meeeen men... lär ju vara nån initiationsrit till coola klubben eller nåt

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
793802
December 11, 2004 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"

Är du sann människa?

Det är den psykiska delen som är grejen. 10 personer står runt dig och slår dig, förnedrar dig. Inte fan skulle det spela roll om det gjorde si eller sådär ont..

Keffing
Member
Medlem
793845
December 11, 2004 - 7:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=keffing]meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"

Är du sann människa?

Det är den psykiska delen som är grejen. 10 personer står runt dig och slår dig, förnedrar dig. Inte fan skulle det spela roll om det gjorde si eller sådär ont..

hehe fatta skämt gubben... ja visst är det hemskt, bla bla bla, men alla har redan sagt samma sak i två sidor så jag var tvungen att säga nåt kul

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
793851
December 11, 2004 - 7:52 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: [quote=Callister][quote=keffing]meh killen blöder ju inte ens... dom slår ju bara på ställen där det inte gör ont... när killen slår typ huvet i väggen i slutet så blir alla typ "ooopps, shit nu lägger vi av"

Är du sann människa?

hehe fatta skämt gubben... ja visst är det hemskt, bla bla bla, men alla har redan sagt samma sak i två sidor så jag var tvungen att säga nåt kul

Vart lite för allvarlig stämning för din del va?

Krehlmar
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 355
793887
December 11, 2004 - 8:23 pm
sp_Permalink sp_Print

meh, tycker mest fan att de är löjliga, slår honom typ 20 gånger i bröstat och han ramlar inte omkull, alvarligt 1 vs 1 skulle man ju äga dem... men jag förstår inte varför man slår den svagaste?... visst kan man bli fett irreterad på vissa blyga/jobbiga personer, men vafan, grupp påhopp är ju bara sorligt...

typ samma personer som tycker de är astuffa när de slår på sandsäckarna i gymnastiken... behövet att visa sig maskulin, även när jag tar mer än dom på bänk/biceps =P

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
793909
December 11, 2004 - 9:07 pm
sp_Permalink sp_Print

9:orna i vår skola gör sånt på dom som går i 5:an, inte på oss... Är väl för att jag har hotat med keffing...

ironi

DexiL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 462
793920
December 11, 2004 - 9:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Fyfan. Det borde vara avrättning på hela bunten. Undrar ens om dom kan förstå hur dåligt han mår.

Keffing
Member
Medlem
793921
December 11, 2004 - 9:35 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: 9:orna i vår skola gör sånt på dom som går i 5:an, inte på oss... Är väl för att jag har hotat med keffing...

ironi

yeah... wink

"akta er, annars kommer NH-kändisen keffing o slår er med sin vattenkylning"

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
793977
December 11, 2004 - 11:50 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: [quote=ocz]9:orna i vår skola gör sånt på dom som går i 5:an, inte på oss... Är väl för att jag har hotat med keffing...

ironi

yeah... wink

"akta er, annars kommer NH-kändisen keffing o slår er med sin vattenkylning"

Typ..

"Han har stark pump, akta er!!" :bgrin: :)R

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
794003
December 12, 2004 - 12:26 am
sp_Permalink sp_Print

Människor är människor, man gör mycket dumt. Själv har jag hållt fast en kille som en annan kille slog på i skolan, helt utan egentlig anledning, slutade inte ens när killen börja grina. Kille var hur schysst som helst, har faktiskt inte en aning om varför han fick stryk. Var kanske 13 år då, riktigt ond var man. Hade dock inte gjort något gott ifall jag blivit våldtagen av pedofiler eller något av de andra sakerna ni föreslog...

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
794052
December 12, 2004 - 1:50 am
sp_Permalink sp_Print

Ja varför slår man på den svage ?
är det inte bättre att försöka hävda sig med att gå på någon som är starkare ?
i en turnering så kommer man ju ingenstans om man bara gör bättre än dom sämsta, måste ju tävla mot dom som är bättre.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
794099
December 12, 2004 - 3:56 am
sp_Permalink sp_Print

Fanns ju en anledning till att USA bombade skiten ur de med kärnvapen 😉

Men ändå, vad fan är problemet? Några personer från andra sidan jordklotet slår en nörd.. Big deal, som om det inte händer värre saker på jorden just nu.

Keffing
Member
Medlem
794121
December 12, 2004 - 5:59 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Fanns ju en anledning till att USA bombade skiten ur de med kärnvapen 😉

Men ändå, vad fan är problemet? Några personer från andra sidan jordklotet slår en nörd.. Big deal, som om det inte händer värre saker på jorden just nu.

va? händer det värre saker? jag tycker FN ska skicka en fredsbevarande trupp till hans skola för att skydda honom.. skit i barnen i afrika för fan...

MoparPower
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1613
794294
December 12, 2004 - 1:14 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: [quote=HELIX]Fanns ju en anledning till att USA bombade skiten ur de med kärnvapen 😉

va? händer det värre saker? jag tycker FN ska skicka en fredsbevarande trupp till hans skola för att skydda honom.. skit i barnen i afrika för fan...

Fixa en matleverans också, han ser ju lite undernärd ut.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 131
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL