July 6, 2002
Tjena... Sitter här bortglömd och ledsen... Det är en tjej, Malin heter hon. Jag är 16år går 1a ring hon är 15år går i 9an. Idag sa jag till henne vad jag känner för henne. Jag har varit kär i henne i fyra månader, men idag så berättade jag för henne hur jag känner för henne... Jag drog en hel radda romantiska grejer och hon fick två dikter jag har skrivit till henne. Jag har aldrig förut skrivit en dikt i hela mitt liv. Jag sa att jag älskade henne... Hon sa att hon blev tårögd och att jag är hennes bästa kompis. Ett liv utan henne vore otänkbart för mig. Jag har haft självmordstankar i 3år varit nära ett antal gånger... Hon räddade mig från döden, nu är det hon som kommer få mig att göra det om jag inte får henne. Jag har aldrig kännt så starkt för nån annan i hela mitt liv, jag gör vad som helst för att få henne! Jag har sagt allt man kan säga... Jag har gjort allt med henne som gränsar mellan kompis/flickvän. Ett snäpp till och jag kan gå över gränsen, det vill jag men inte hon. Lägger jag armen om henne så gör hon inget motstånd, hon lägger sig brevid mig med sitt huvud på mitt bröst... Det gillar jag, så fort jag är med henne så känner jag mig lycklig... När jag inte är det så får jag en klump i halsen... Jag älskar henne så otroligt mycket, vill att hon ska känna samma för mig. Nån som vet vad jag ska göra? Btw här kommer dikten. Det är en låttext som jag gjort om lite här och där:
I am lonely, alone again, is this really just a moment where it ends? A fallen angel, a broken dream. I know for sure my dreams come true. Cant you se what I can do? Will my heart survive I know you are the love of my life, oh baby will my heart survive my love is here but you are gone to keep my love alive. Its not easy, just one more try, is this really just a moment when clouds do fly? I am sorry, just take your time, but you will never find a bigger love than mine. Oh please dont go, dont break my heart, I miss you so, dont tear apart. Will my heart survive I know you are the only one who can keep my love alive.
// Mvh The man who walkes alone - Linus
October 8, 2001
Inte för att vara elak eller verkar dum men är man så fäst i en person så måste man söka hjälp.
Har hört om tjejer som haft sånna pojkvänner som du som inte klarar av att leva utan tjejer som ger tjejen ett jävla liv när hon vill göra slut.
sök hjälp innan det är försent.
December 26, 2001
Coore wrote: Det var en kille som var kär i min syster förra året, men hon ville ju inget mera än att vara kompis... Det slutade med att han tog livet av sig! Min syster mådde inte särskillt bra efter det! Min syster var då 14år och han var 16...
Stackare, båda två. Förstår att hon inte mådde så bra hade säker väldigt, väldigt dåligt samvete även fast det inte på något sätt var hennes fel. Om han älskade henne så djupt kunnde han väl låtitbli för hennes skull om inte annat.
Linkop vad du än gör ta inte livet av dig det hjälper inte dig och om inte annat så låtbli för hennes skull. Och det löser sig alltid!
December 26, 2001
Mind wrote: uhhhhh en till sånhär tråd
stör mig på fjollor som vill ta livet av sig men bara sitter o lipar åt det.
inget personligt
Lite samma här men det hjälper inte dem. Har inget emot en eller två såna här trådar om det kan hjälpa folk men det vore synd om NH blev "kärleks akuten".
1 Guest(s)