February 12, 2002
Bara så ni vet har jag nu totallt döpt om HAMBURGARE till HAMPIS . Så då är det bara att börja använda det nya ordet undersåtar! :hb:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
February 12, 2002
Delph1 wrote: Hur har det gått med dina tidigare ord och omdöpningar? Är det något som hängt kvar? Nyfiken att höra 😉
//Andreas
Dolly blev ingen kanonhit, men det är out där iaf..
Hampis däremot, de kommer att slå. Trust me, bättre för er att vara ute nu så kan ni säga sen när ni hör det att, men, de där har ju folk sagt länge. 🙄
Inte vet jag vad ni är för folk allt mest numera, men HB, som i hembränt. Nä de var lamt. 🙂 Ni är väl inte nördar eller? :cy:
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Bara så ni vet har jag nu totallt döpt om HAMBURGARE till HAMPIS . Så då är det bara att börja använda det nya ordet undersåtar! :hb:
🙄
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
-=*ThE_cRoW*=- wrote: För att jag säger det. 🙄
Sen när har det krävts mer för att få folk att göra betydligt dummare saker?
Hampis är ett bra namn, se så!
Btw, hur många är det som redan börjat? 🙂
Vill minnas att ungarna på byns dagis kallade hamburgare så redan för 6-7 år sedan när jag jobbade där. Så en liten anhängarklunga finns det nog, även om dom antagligen pratar på ett annat vis nu för tiden när dom måste ha blivit en 12-13 år.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Kanske ska tillägga att ordet inte är nytt, jag kallade hamburgare för hampis de första av mina levnadsår upp till runt 12, sen var jag för vek då så jag gav vika för samhället...
Men nu ska samhället få ge vika för mig, hampis hampis hampis!!!
Nejdu!
Något innovativt byte av namn ska det inte bli här. Men jag kommer fortfarande ihåg synen av en kråka som låg helt däckad efter att ha käkat en försvarlig mängd hamburgare på fyllan efter PDOL. 😉
May 17, 2002
Polekatt wrote: För övrigt så heter den här frukten numera syfilis:
[Image Can Not Be Found]efter att flertalet personer runt restaurang bordet accepterade detta och 10 min senare insåg att detta nog var fel.
Givetvis, syfilis är det korrekta namnet... Physalis är så fruktansvärt svårt att både stava samt uttala så det har från och med 2009-01-01 strukits ur SAOL..
2 Guest(s)