May 17, 2004
MULLVADEN wrote: HAHHA...=)
Illa..hehe.: satt på finlandsfärjan en dag för nåra år sen... Bill Clinton snackade i TV o vinkade till publiken...
Då stog det ett äldre amerikanskt par o kollade på TVn o vinkade tillbaka o sa högt o tydligt:
- Hello, Mr President!
du har fortfarande kvar titteln president efter din tid som president. folk kallar dig fortfarande "mr president", dock så är en annan president.
October 16, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=MULLVADEN]HAHHA...=)
Illa..hehe.: satt på finlandsfärjan en dag för nåra år sen... Bill Clinton snackade i TV o vinkade till publiken...
Då stog det ett äldre amerikanskt par o kollade på TVn o vinkade tillbaka o sa högt o tydligt:
- Hello, Mr President!
du har fortfarande kvar titteln president efter din tid som president. folk kallar dig fortfarande "mr president", dock så är en annan president.
det han menade var nog att de pratade med TV:n...
August 16, 2002
HELIX wrote: [quote=fastbullit]jag har sagt det innan och jag säger det igen amerikanare e korkade
Och ändå är nästan alla delar i din dator designade av amerikanska företag 🙄
jasså? i min dator är hälften av delarna designade av små snedögda ingenjörer iaf... ungefär hälften...
August 8, 2003
August 20, 2001
Vurt wrote: Aftonbladet, ja det är ju verkligen en källa till kunskap och information. Läs "En ding ding värld" istället (finns den fortfarande?) trovärdigheten är den samma..
Du läste inte vad det stod i den norska tidningen då?
Klart att det finns dumma spån i varje land...
3 Guest(s)