January 5, 2002
Borde fanimej varit rött kort på den där fittan som ryckte åt sig bollen när det var frispark, helt rätt av Mellberg att banka lite vett i honom. Det borde vara som i handboll, utvisning på varenda jävel som rör bollen när det är fast situation för motståndarlaget. Dessutom borde domaren ha varit hårdare mot alla dessa filmare.
Annars var det en bra match, trots resultatet. Kroatien spelade ruskigt bra och tog med sig tre välförtjänta poäng hem, inget snack om saken. Ruskigt synd att det där målet blev bortdömt, känns som en flashback av igår då domarslarv missunnade Sverige ett mål, men vad fan. De borde ha kunnat trycka in ett mål till tycker man.
January 5, 2002
Nej. Skulle aldrig falla mig in att satsa mina pengar på en motståndare till Sverige, i de fallen satsar jag alltid med hjärtat 🙂 Annars har jag torskat hundrafemtio spänn totalt på Sverige - Tjeckien, Ryssland - USA och Sverige - Kroatien. Nåja, det vinner jag väl igen snart, hoppas jag.
March 20, 2003
snyde wrote: Nej. Skulle aldrig falla mig in att satsa mina pengar på en motståndare till Sverige, i de fallen satsar jag alltid med hjärtat 🙂 Annars har jag torskat hundrafemtio spänn totalt på Sverige - Tjeckien, Ryssland - USA och Sverige - Kroatien. Nåja, det vinner jag väl igen snart, hoppas jag.
Man blir inte rik på att vara blödig...
December 5, 2001
snyde wrote: Nej. Skulle aldrig falla mig in att satsa mina pengar på en motståndare till Sverige, i de fallen satsar jag alltid med hjärtat 🙂 Annars har jag torskat hundrafemtio spänn totalt på Sverige - Tjeckien, Ryssland - USA och Sverige - Kroatien. Nåja, det vinner jag väl igen snart, hoppas jag.
Jag satsade inte på Sveriges match...varken hockey eller fotboll. Jag spelar i princip bara på "säkra" matcher med en högre insats som följd. Om du bara visste hur jag mådde i slutminuterna på Finland-Tyskland. :spy:
Pim_ wrote: Man blir inte rik på att vara blödig...
Haha om du bara visste hur jag spelar :bgrin:
Fast rik...nä inte än
2 Guest(s)