August 2, 2001
Hört på IRC:
Johan säger:
12:29 < patrikgbg> lyckades få hem 2 brudar och lurade i dom att jag hade massa krök hemma... asdumt eftersom jag inte kunde backa
upp det påståendet
12:30 < lendai> hahahahaha
12:30 < johan> vad hände sen då?
12:30 < lendai> och?
12:30 < johan> fan att du inte hade hästmasker
12:30 < lendai> en bild säger mer än tusen ord
12:30 < lendai> http://stuff.steffner.nu/hest/.....C_5969.jpg
12:30 < patrikgbg> när vi kommer hem så efter en stund drar en av dom in på toa noch jag och den andra sitter å tjötar i soffan
12:30 < patrikgbg> sedan kommer hon ut från toa och drar med sig sin polare ut skitsnabbt
12:30 < patrikgbg> tänkte inte mer på det
12:31 < patrikgbg> när jag sedan kollar på toan ligger det bajs på golvet och spya i badkaret och på golvet...
12:31 < patrikgbg> fan gjorde hon därinne
∫imon säger:
HAHA
∫imon säger:
Vad gjorde hon sen då? Drog skamset hem?
Johan säger:
dom hade stuckit innan han såg det
∫imon säger:
Hämnd för att han inte hade någon alkohol kanske.
November 27, 2003
(11:44:34) xxxx: tjo håller du koll på e lr?
(11:45:56) Delph1 / Andreas: Tjena, nu hänger jag inte riktigt med?
(11:46:02) xxxx: eee
(11:46:11) xxxx: lr du håller ej på med sånt? =)
(11:46:24) Delph1 / Andreas: du menar laptopen? jo jag har lite pejl på den
(11:46:33) xxxx: nej e
(11:46:43) xxxx: ecstasy
(11:46:54) Delph1 / Andreas: uh nej
(11:47:04) xxxx: okej sry
Real life story.
//Andreas
June 11, 2001
10 Anledningar till att du inte kan få ett rejäl stånd och att män liknas med datorer:
Händelse / Anledning / Åtgärd
1. Ett gäng grabbar i skoldushen. / Penis behöver blodtryck, det behöver din hjärna också när den skall beräkna avancerade saker som skillnader på mindre än 1 mm. / Kolla inte på dom andra grabbarna, det kräver kraft av hjärnan och som vi alla vet, kräver rörliga bilder utrymme och processorkraft.
2. När din flickvän vill ha roligt med dig. / Som vi alla vet är det blodtrycket det handlar om, tjatar någon blir det hjärnan och inte penis som får ta hand om informationen. / Lär din flickvän att det är lönöst att klicka på en ikon eller knapp flera gånger, det kommer ändå bara att resultera i BSOD eller - nattjus.
3. För hög värme för att dra en tarzan. / Att utföra saker när det är väldigt varmt är jobbigt, kroppen svettas och du får svårt att koncentrera dig. / Kyl av dig med en öl eller en glass, precis som processorer behöver hjärnan avkylning för att fungera.
4. Tjejen tycker du är för fet. / Som vi vet är detta ett nedväderande ord och helt klart något man tappar lusten av. / Gå till gymmet, precis som en dator eller hårddisk så är det inte storleken på lådan utan mängden innuti som räknas.
5. Du får ont och svidningar när den ska resa sig. / Du har förmodligen inte dushat på ett tag och detta leder till en del problem. / Dusha ordentligt, som vi vet är både penis och datorn känslig för damm och smuts.
6. Tjejen tycker du är för slö och tråkig och försöker inte tända dig. / Om man aldrig får kontakt med någon på ett roligt sätt så ger man till slut upp. / Uppdatera hjärnan och försök komma igång. Ha något att komma med, att ha en 386:a när tjejen vill spela crysis är som att tända eld på datorn.
7. Du försöker göra en snabbis i en gömd hörna på en allmän plats. / Som vi vet kan det vara stressande och detta leder ofta till att man skakar och får ojämt blodtryck. / Ta det hemma i stället i ett annat rum, hårddiskar tål inte heller vibrationer och ojämna voltvärden.
8. Du är kissnödig men vill ändå. / Detta leder ofta till att kroppen blokerar för en viktigare händelse. / Gör som i datorn, en sak i taget, att installera flera program på samma gång brukar leda till problem. Visserligen har datorn multitasking, men det går inte att göra en sådan direktöversättning, tyvärr.
9. Den är lång nog att räcka ett varv runt jorden, men hamnar i backen efter några cm. / Detta har självklart med blodtrycket att göra, och det går inte få upp det så högt. / Ge upp, tänk efter, har du någonsin haft samma hastighet på nätet som din leverantör lovat?
10. Du får inte upp den när du ser en p-rulle. / Du har helt enkelt tittat på för mycket film. / Din hjärna vet ju att du skall lägga dig och sova efteråt, precis som med cache-minnet vet datorn resultatet av en händelse och levererar svaret direkt i stället för allting emellan.
January 12, 2004
- Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen.
- Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar.
- Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med farbror Bosse.
Efter en kort paus säger Gunnar:
- Men du har ingen farbror Bosse, vännen!
- Jo det har jag, och han är uppe i sovrummet med mamma!
- Okej då. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ned luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och farbror Bosse att min bil precis körde upp på garageuppfarten.
- Okej pappa!
Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen.
- Jag gjorde som du sa pappa.
- Och vad hände?
- Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan. Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt.
- Åh herregud! Farbror Bosse då?
- Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han verkade jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den. Han slog i botten och ligger där utan att röra sej.
Efter en lång paus säger Gunnar:
- Swimmingpool? Ursäkta men då har jag ringt fel nummer.
March 5, 2002
obelix wrote: - Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen.
- Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar.
- Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med farbror Bosse.
Efter en kort paus säger Gunnar:
- Men du har ingen farbror Bosse, vännen!
- Jo det har jag, och han är uppe i sovrummet med mamma!
- Okej då. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ned luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och farbror Bosse att min bil precis körde upp på garageuppfarten.
- Okej pappa!
Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen.
- Jag gjorde som du sa pappa.
- Och vad hände?
- Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan. Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt.
- Åh herregud! Farbror Bosse då?
- Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han verkade jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den. Han slog i botten och ligger där utan att röra sej.
Efter en lång paus säger Gunnar:
- Swimmingpool? Ursäkta men då har jag ringt fel nummer.
Var han verkligen inte pappan, eller ville han bli av med ungen? DET mina vänner, är frågan. 😛
January 12, 2004
En amerikansk turist hade nyligen varit i Kina, där han levt väldigt
promiskuöst, utan att använda kondom.
Då han varit hemma i USA en vecka, vaknar han en morgon med gröna och
lila fläckar över hela sin penis.
Förskräckt går han genast till sin läkare.
Läkaren, som aldrig sett något liknande förut, tar flera prover och
instruerar mannen att återkomma efter ett par dagar för
provresultaten.
Då mannen ett par dagar senare återvänder, säger läkaren:
- Jag har tyvärr dåliga nyheter.
Du lider av Mongolisk VD, det är en väldigt ovanlig sjukdom som är
nästan helt okänd här.
Mannen ser lite konfunderad ut, och säger:
- Jamen, ge mig en spruta eller nåt, och gör mig frisk.
Läkaren svarar:
- Jag är ledsen, men det finns inget känt botemedel. Vi blir
tvungna att
amputera din penis.
Mannen skriker skräckslaget:
- Absolut inte! Jag vill ha ett utlåtande från en annan läkare!
Läkaren svarar:
- Det kan få om du vill, men en operation är ditt enda val.
Nästa dag uppsöker mannen en kinesisk läkare, övertygad om att denna
vet mer om sjukdomen.
Den kinesiska läkaren undersöker hans penis, och säger därefter:
- Ah, ja. Mongolian VD. Väldigt ovanlig sukdom.
Mannen svarar läkaren:
- Ja, ja, det vet jag redan, men vad kan vi göra? Min amerikanske
läkare vill amputera min penis.
Den kinesiska läkaren skakar på huvudet och skrattar:
- Dumma amelikanska doktol, vill alltid opelela.
Tjäna mel pengal så. Behövel inte opelela!
- Tack gode Gud! svarar mannen.
- Ja, sade den kinesiska läkaren, du inte oloa dig.
Vänta någla veckol. Penis lamla av själv.
June 11, 2001
obelix wrote: I tidernas begynnelse gick Eva ner till sjön för att tvätta sina intima delar för första gången.
Åh fy fan, sa Gud, den lukten kommer fiskarna aldrig att bli av med!
Det förklarar ju varför fisk luktar som den gör ...
Reseförsäkring : Bra att ha om den inte reser sig, gäller tom 40 år.
Vinstgaranti minst 1 gång per år: Det ger lotteriet så dom kan fakturera dig om dom inte går med vinst detta år.
Öppet köp: Torghandel
Solgaranti: Flygbolaget ger dig pengarna tillbaka om solen slocknar.
Gratis glass och badleksaker (hink och spade) till alla barn: Ger Chartern som verkar mera frammåtriktade och därför kostar 1500 kr mer, eftersom dom "tar hand om barnen" som är mellan 10 och 15 år på badstranden.
------
Så här hittar du bästa internetleverantören.
En internetleverantör där du aldrig behöver ringa till supporten är ganska självklart den bästa.
För att ta reda på detta så ringer du självklart till deras support, för om inga kunder behöver ringa så borde dom svara direkt.
Om inga kunder ringer betyder det två saker:
- Att dom inte har några kunder eller
- Att dom är bästa internetleverantören
Om dom vore bästa internetleverantören så borde du dock veta detta eftersom dom då skulle vara den enda då alla kunder självklart vill ha detta. Självklart skulle detta spridas mellan grannar, internet, tidningar etc.
Om man tänker att man har den bästa internetleverantören så innebär detta även att dom också har alla anslutningar vilket kommer att innebära att vissa begränsningar i hastigheten, vilket man iof kanske kan leva med.
Skulle dom däremot inte ha några kunder skulle det innebära att dom var väldigt dåliga som internetleverantör, men å andra sidan om du var den enda kunden skulle du få all deras kapacitet vilket skulle innebära att du får en väldigt snabb lina.
Visserligen skulle detta kanske innebära att du har problem med uppkoppling etc, men eftersom du är deras enda kund så har dom alltid tid att prata med dig.
Om man utgår från lagom och drar runt en cirkel från denna punkt, så kommer den värsta och bästa att mötas mittemot.
Eftersom vi vet att man aldrig kan få både support och hastiget till bäst så får man se det så här:
Den som har sämst support har den bästa anslutningen och
den som har bäst support har den sämsta anslutningen.
Eftersom man inte vill ha det sämsta så är alltså den internetleverantör som står mittemot diagonalen redan den bästa, alltså den som är lagom.
February 12, 2003
Kul översättning:
http://rma.asus.de/pick_eu/s/agb_nb.html
Hur man irriterar någon som sitter jämte dig på flyget:
1. Ta fram din bärbara dator.
2. Öppna den långsamt.
3. Starta den.
4. Se till så att personen jämte tittar på skärmen.
5. Öppna internet.
6. Blunda och luta huvudet bakåt.
7. Ta ett djupt andetag och klicka på följande länk:
http://www.thecleverest.com/co.....ntdown.swf
8. Titta hur personen reagerar!!
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
En högt uppsatt politiker besökte ett mentalsjukhus och blev
visad runt av föreståndaren.
- Hur tar ni reda på vilka som är tillräckligt tokiga för att
bli inlagda? frågade politikern.
- Vi fyller ett badkar med vatten och ger dem en tesked, en
kopp och en spann och ber dem tömma karet, svarade föreståndaren.
- Aha! sa politikern. Och de som är normala tar naturligtvis
spannen, för det går snabbast.
- Nej, svarade föreståndaren. De som är normala drar ur
proppen ur badkaret.
Har ni förresten några önskemål, enkelrum eller 2-bädds?
January 12, 2004
Tre kvinnor samlas:
En singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer att de ska
tekniskt pröva hur man bäst kan förföra en man. De bestämmer att, samma
kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och så ska de
ha välmålade ögon som är förföriska och i den utstyrseln ta emot
gubben när han kommer hem...
Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...
Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn o
högklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på
raken, direkt på golvet...
Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och
sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan
naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben.
När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag
hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick
till sovrummet och älskade två gånger på raken.
Den gifta tjejen: Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig
läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig
snygg.
När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog tv-kontrollen i
handen och sa:
- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??
June 11, 2001
En amerikan, en tysk och Bellman skulle skryta om vilken som hade störst båt.
Tysken började, Ja du min är så stor att man måste vänta på broöppningen, och det är ändå bara en motorbåt.
Är väl inget, sa amerikanen, min båt är så stor att dom fick ta en paus när dom byggde öresundbron så att jag kom igenom. Hur är det min din båt bellman?
Tja, hur ska man beskriva den den sväljer ju båda era båtar lätt ...
Samtidigt kommer det några kaptener från Silja Line och Viking Line; Du Bellman vi är snart klara, det är bara femton kryssningsfartyg kvar att ställa in på parkeringensdäcket så kan vi åka sen.
January 12, 2004
My flight was being served by an obviously gay flight attendant, who seemed to put everyone in a good mood as he served us food and drinks.
As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and told us that 'Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing the big scary plane shortly, so lovely people, if you could just put your trays up, that would be super.'
On his trip back up the aisle, he noticed this well-dressed and rather Arabic looking woman hadn't moved a muscle. 'Perhaps you didn't hear me over those big brute engines but I asked you to raise your trazy-poo, so the main man can pitty-pat us on the ground.'
She calmly turned her head and said, 'In my country, I am called a Princess and I take orders from no one.'
To which (I swear) the flight attendant replied, without missing a beat, 'Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I outrank you. Tray-up, Bitch
September 1, 2002
obelix wrote:
My flight was being served by an obviously gay flight attendant, who seemed to put everyone in a good mood as he served us food and drinks.
As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and told us that 'Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing the big scary plane shortly, so lovely people, if you could just put your trays up, that would be super.'
On his trip back up the aisle, he noticed this well-dressed and rather Arabic looking woman hadn't moved a muscle. 'Perhaps you didn't hear me over those big brute engines but I asked you to raise your trazy-poo, so the main man can pitty-pat us on the ground.'
She calmly turned her head and said, 'In my country, I am called a Princess and I take orders from no one.'
To which (I swear) the flight attendant replied, without missing a beat, 'Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I outrank you. Tray-up, Bitch
Störtskön.
January 12, 2004
A stranger was seated next to a little girl on the airplane.
When the stranger turned to her and said, 'Let's talk. I've heard that flights go quicker if you strike up a conversation with your fellow passenger.'
The little girl, who had just opened her book, closed it slowly and said to the stranger, 'What would you like to talk about?'
'Oh, I don't know,' said the stranger. 'How about nuclear power?' and he smiles.
'OK, ' she said. 'That could be an interesting topic. But let me ask you a question first.
A horse, a cow, and a deer all eat the same stuff - grass. Yet a deer excretes little pellets, while a cow turns out a flat patty, and a horse produces clumps of dried grass. Why do you suppose that is?'
The stranger, visibly surprised by the little girl's intelligence, thinks about it and says, 'Hmmm, I have no idea.'
To which the little girl replies, 'Do you really feel qualified to discuss nuclear power when you don't know shit?'
January 12, 2004
En kvinna hade en älskare medan gubben var på jobbet. En dag då hon var i säng med älskaren, hörde hon till sin stora skräck att mannen parkerade på garageuppfarten.
Gode Gud, det är min man! Få på dig kläderna och hoppa ut genom fönstret!
Han kommer hem tidigt idag!
Jag kan inte hoppa ut genom fönstret säger älskaren i
panik. Det regnar där ute!
Om min man hittar oss tillsammans här inne, kommer han att
döda oss båda! Han har temperament som en lieman och en stor
revolver! Regnet är det minsta av våra problem, ropar kvinnan förskräckt.
Älskaren glider ut ur sängen, griper sina kläder och hoppar ut från
fönstret.
Medan han börjar att springa nedöver gatan i strilande regn, upptäcker han
snabbt att han har hamnat mitt i det årliga maratonloppet. Han är omgiven av
minst 300 andra löpare.
Älskaren gör sitt bästa för att springa i takt med de andra, men det är
inte helt enkelt, i betraktning att han springer splitt naken med sina kläder under armen.
En liten grupp joggare betraktar honom nyfiket innan de vågar sig upp till sidan av honom.
Joggar du alltid naken? frågar en av dem.
Ja visst, svarar älskaren och försöker få ordning på andningen. Det ger en vidunderlig frihetskänsla att känna vinden mot hela kroppen.
En annan joggare frågar: - Joggar du alltid med kläderna under armen?
Ja visst, svarar älskaren flämtande. - På det sättet kan jag klä på mig så snart loppet är över, sätta mig i bilen och pallra mig hem!
En tredje joggare vågar sig bort och frågar:
- Har du alltid kondom på dig när du joggar?
- Bara när det regnar!
1 Guest(s)