Officiella Klanttråden|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Officiella Klanttråden
Ctrl
Varberg
Member
Medlem
Forum Posts: 10355
sp_UserOfflineSmall Offline
1216517
February 5, 2009 - 4:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Jo, kom på en sak. På Win95 tiden. när det var sprillans nytt. Så var det inte så smart att köra Del *.* i C roten då man fick diligt med plats.
Det visade sig radera några filer som fick windows att inte starta så bra längre.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1217466
February 15, 2009 - 4:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Farsan höll på att tappa en sommarstuga på sin kusins nya XC90 idag.

Vi höll på att riva den, för vi ska bygga nytt när kusinen kom förbi o kollade. Vi tänkte inte riktigt på att han hade parkerat bakom när vi lyckades putta stugan av grunden, varpå hela stugan rullar över på taket, börjar glida och sen välter igen.
Men slutet gott, den stannade nån meter innan bilen 🙂

Poontus
Member
Medlem
Forum Posts: 4585
1217473
February 15, 2009 - 5:23 pm
sp_Permalink sp_Print

om man begränsar tråden till att endast handla om datorer så blir denna tråd både död och tråkig.

men om det skulle vara klanterier allmänt så kan det bli en hel del kul inlägg...

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
1217475
February 15, 2009 - 5:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Poontus, då skiter vi i begränsningen. 😉

Igår höll jag på med att prova ett moderkort. Använde ett nätagg som är isärskruvat och utan chassi. Gissa om det gjorde ont när jag nuddade en av kylflänsarna samtidigt som jord, 230V genom handen. 😛

Chief
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 309
1217476
February 15, 2009 - 5:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Kommer väl inte ihåg så mycket, har förträngt det mesta 🙄

En sak kommer jag iaf ihåg; krockat med moppen :bgrin:
Kom på en till, satt och pillade på I/O portarna bak på gamla datorn och plötsligt känner jag en jävla, ja, hur ska jag beskriva det, "sladdrig" känsla genom handen som for upp genom hela armen, fan vad armen darrade efter det 😛 vet fortfarande inte vad det var, men jag rörde en av ljudportarna iaf :bgrin:

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1217665
February 16, 2009 - 8:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tappade bort min morgonrock häromdagen... Ett väldigt stort plagg som man aldrig tar utanför ytterdörren. Lägenheten är på 65m2. Fanns inte att hitta någonstans ...
Hittade den i tvättkorgen sen av alla ställen. Fattar inte...

//Andreas

opA87
Member
Medlem
Forum Posts: 2399
1217670
February 16, 2009 - 8:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Klantighet med fyrverkerier har man många från när man var liten...

Kommer ihåg när jag la en medelstor raket på marken och frågade en polare bredvid om han kunde ställa sig på den när den explodera.. ja visst säger han.. så jag tuttar på och plötsligt frågar han vad i helv. jag håller på med.. han ville inte ställa sig på den jäkeln.. tittade på en annan polare bredvid han stor-skakade på huvudet.. jag bara tittar på raketen och tänker: Oh shit.. ett fullproppat torg där alla firar nyår och smäller smällare.. ser hur raketen SVVVOOOOOSCHHHHH flyger iväg längs med marken rätt in i en grupp på 5-10 st 20-25 åringar och exploderar mitt emellan dom.. "VEM I H*LVETE VAR DET ?!" gapas det så hela torget hör.. tror aldrig jag sprungit så snabbt.. sen tog vi de lungt med raketerna i en 15-20 min innan vi började igen. :blink:

Halkade på grus med min kusins nya moppe.. moppen flyger ner i skogen och jag glider längs med marken en 10-15 meter.. fick köra den genom sten, jord och skogstäckt mark för att sedan komma upp på stora vägen. Ren klantighet med tanke på att jag gasa på ganska bra. :blink:

Hänt så mycket som man glömt av..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 68
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL