March 10, 2003
Jo, kom på en sak. På Win95 tiden. när det var sprillans nytt. Så var det inte så smart att köra Del *.* i C roten då man fick diligt med plats.
Det visade sig radera några filer som fick windows att inte starta så bra längre.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 22, 2001
Farsan höll på att tappa en sommarstuga på sin kusins nya XC90 idag.
Vi höll på att riva den, för vi ska bygga nytt när kusinen kom förbi o kollade. Vi tänkte inte riktigt på att han hade parkerat bakom när vi lyckades putta stugan av grunden, varpå hela stugan rullar över på taket, börjar glida och sen välter igen.
Men slutet gott, den stannade nån meter innan bilen 🙂
April 24, 2008
Kommer väl inte ihåg så mycket, har förträngt det mesta 🙄
En sak kommer jag iaf ihåg; krockat med moppen :bgrin:
Kom på en till, satt och pillade på I/O portarna bak på gamla datorn och plötsligt känner jag en jävla, ja, hur ska jag beskriva det, "sladdrig" känsla genom handen som for upp genom hela armen, fan vad armen darrade efter det 😛 vet fortfarande inte vad det var, men jag rörde en av ljudportarna iaf :bgrin:
December 6, 2006
Klantighet med fyrverkerier har man många från när man var liten...
Kommer ihåg när jag la en medelstor raket på marken och frågade en polare bredvid om han kunde ställa sig på den när den explodera.. ja visst säger han.. så jag tuttar på och plötsligt frågar han vad i helv. jag håller på med.. han ville inte ställa sig på den jäkeln.. tittade på en annan polare bredvid han stor-skakade på huvudet.. jag bara tittar på raketen och tänker: Oh shit.. ett fullproppat torg där alla firar nyår och smäller smällare.. ser hur raketen SVVVOOOOOSCHHHHH flyger iväg längs med marken rätt in i en grupp på 5-10 st 20-25 åringar och exploderar mitt emellan dom.. "VEM I H*LVETE VAR DET ?!" gapas det så hela torget hör.. tror aldrig jag sprungit så snabbt.. sen tog vi de lungt med raketerna i en 15-20 min innan vi började igen. :blink:
Halkade på grus med min kusins nya moppe.. moppen flyger ner i skogen och jag glider längs med marken en 10-15 meter.. fick köra den genom sten, jord och skogstäckt mark för att sedan komma upp på stora vägen. Ren klantighet med tanke på att jag gasa på ganska bra. :blink:
Hänt så mycket som man glömt av..
2 Guest(s)