October 22, 2002
Jag är säker på att många av er följer VM i fotboll, därefter tråden. Skulle vara intressant att diskutera ämnen som berör just VM. Uppskattar givetvis alla sorts länkar till videoklipp, scheman, uppställningar etc. Man kanske kan sätta upp ett tillfälligt klistermärke på tråden?
November 27, 2003
Klister och ny titel och sen kan vi ju hålla oss i denna tråden i fortsättningen så vi slipper få 28000 trådar om VM 😉
Tyskland kommer aldrig vinna VM med det försvarspel dom visade upp idag. Hel katastrofalt värdelöst. Kul spel framåt och stabilt på mitten, men så fort man kom förbi det var det bara accelerera i stort sett så var man fri. Fantastiskt dåligt av dom.
//Andreas
May 2, 2006
Äntligen är det i gång, undrar vad man ska ha som signatur efter VM
Italien skuggar Brasilien efter sin 4:e VM seger.
alt
Italien diskvalificerat efter att Totti harklat sig för nära domaren.
Ska bli intressant att se hur det tyska durkslaget till backlinje klarar sig när det får riktigt motstånd. Två mål insläppta mot Costa Rica..det trodde jag bara Sverige mäktade med. :blink:
January 28, 2003
February 12, 2003
Clawfinger har ju gjort en låt för VM. 😛
http://www.clawfinger.net/down.....y-2006.zip
Inte det mest seriösa de gjort, men den är helt klart värd att lyssna på.
As for VM, jag har alltid haft en svag dragning för Paraguay, de brukar dock inte komma nånvart. Så jag hoppas på Brasilien, så jag kan vinna ett nytt grafikkort från Powercolor. 😉
June 6, 2005
Mean Machine wrote: As for VM, jag har alltid haft en svag dragning för Paraguay, de brukar dock inte komma nånvart. Så jag hoppas på Brasilien, så jag kan vinna ett nytt grafikkort från Powercolor. 😉
Måste säga att målen i tyskland-costa rica var väldigt fina 🙂
och hupp, vad är detta du skriver? 😉
måste även säga att VM hysterin är lagom stor, 25 000 åskådare på Brasiliens träning, biljetter för 500kr på svarta marknaden. 😕
June 23, 2002
Herregud, Kim petad igen. Jag har alltid gillat Svensson mer men inte nu. Kim borde få spela istället för Svensson. Ge honom lite förtroende för tusan. Ska bli intressant och se hur Alexandersson sköter sig, tror dom kommer försöka anfalla på högerkanten.
Intressant match innan Sverige-matchen också.
June 5, 2004
macrus wrote: Herregud, Kim petad igen. Jag har alltid gillat Svensson mer men inte nu. Kim borde få spela istället för Svensson. Ge honom lite förtroende för tusan. Ska bli intressant och se hur Alexandersson sköter sig, tror dom kommer försöka anfalla på högerkanten.
Håller totalt med, fan va trött jag blir på att han aldrig får chansen, hans långbollar är ju underbara och han har ett tillslag som inte många har. Svensson känns mer som att han är på väg neråt i karriären, flyttar hem till Sverige osv.
November 27, 2003
azN- wrote: [quote=macrus]Herregud, Kim petad igen. Jag har alltid gillat Svensson mer men inte nu. Kim borde få spela istället för Svensson. Ge honom lite förtroende för tusan. Ska bli intressant och se hur Alexandersson sköter sig, tror dom kommer försöka anfalla på högerkanten.
Håller totalt med, fan va trött jag blir på att han aldrig får chansen, hans långbollar är ju underbara och han har ett tillslag som inte många har. Svensson känns mer som att han är på väg neråt i karriären, flyttar hem till Sverige osv.
Kim passar inte i landslagets fotboll helt enkelt. Han må vara hur bra som helst, men hans spelstil funkar inte mellan två bollkära egon som Ljungberg och Chippen 😉
Alexandersson kommer få veta att han lever dock.
//Andreas
June 23, 2002
Delph1 wrote: [quote=azN-][quote=macrus]Herregud, Kim petad igen. Jag har alltid gillat Svensson mer men inte nu. Kim borde få spela istället för Svensson. Ge honom lite förtroende för tusan. Ska bli intressant och se hur Alexandersson sköter sig, tror dom kommer försöka anfalla på högerkanten.
Kim passar inte i landslagets fotboll helt enkelt. Han må vara hur bra som helst, men hans spelstil funkar inte mellan två bollkära egon som Ljungberg och Chippen 😉
Alexandersson kommer få veta att han lever dock.
//Andreas
Tycker det är tid att låta honom spela sig in i landslaget nu. Svensson är på nedgång. Nåväl tror Källström kommer in i halvlek om inte Svensson imponerar.
I dagens läge Källström > Svensson.
Delph1 wrote: Visste inte om jag skulle lägga den här eller i humortråden men men:
Tjej; Vilka spelar Sverige mot diag då?
Jag: Trinidad och Tobago
Tjej: Två lag? blir inte det väldigt jobbigt?
Jag: Jo, det därför dom har så många avbytare med sig ...............................
Hahahaha.
2 Guest(s)