May 1, 2003
Dehman wrote: 3 Skitlag vidare nu, fan vad sur jag är.
http://home.iprimus.com.au/eri...../italy.gif
Det gäller både Portugal och Italien...
:)R
Klockren! Och jag håller med dig, för jäkla tråkigt vm. Allt verkar gå ut på att filma...
January 4, 2003
Dehman wrote: 3 Skitlag vidare nu, fan vad sur jag är.
http://home.iprimus.com.au/eri...../italy.gif
Det gäller både Portugal och Italien...
tycker det gäller generellt all lag...fan va dem lägger sig hela tiden..
blåser på dem så flyger dem ju.
February 28, 2005
jävla skit VM...hor frankrike asså...spelar skit mot lag som sydkorea o schweiz för att sedan spela bra mot brasilien, ok brasilien har inte heller övertygat och fattar inte att de krävs att dom måste få ett mål i röven för att förstå att dom måste göra mål...för fan asså...aja får väl hoppas på europas brassar nu...;)
June 23, 2002
Collateral wrote: [quote=macrus][quote=Collateral]Gött, äntligen åkte Brasilien ut, ogillar dom som faen.
Explain?
Dom har vunnit VM tillräckligt för att få vinna igen, finns andra lag som är intressanta att få fram.
Det skulle inte vara fel om Tyskland vann i år.
Du ogillar Brasilien för dom vunnit fotbolls-vm så mycket?
February 28, 2005
Coalan wrote: Finns ju ingen anledning att se vm för fotbollen längre..
Greklandskopior de som är kvar.
helt rätt, för mig är Brasilien VM, fast jag oxå tycker dom inte spelade bra så ser man ALLTID fram emot när de ska spela, så jäkla synd att de åkte ur...iaf 3 år och 11 månader kvar drygt till 2010 VM...;)
June 5, 2004
Collateral wrote: [quote=macrus][quote=Collateral]Gött, äntligen åkte Brasilien ut, ogillar dom som faen.
Explain?
Dom har vunnit VM tillräckligt för att få vinna igen, finns andra lag som är intressanta att få fram.
NEJ!
Det enda laget kvar som får vinna VM är Portugal. Tyskland gilar jag verkligen inte, Har inget vidare emot Frankrike men gillar ändå yngre lag mer så som Spanien(och Portugal) till exempel. Italien är väl helt okej, så för mig är det Portugal - Italien i final.
June 23, 2002
azN- wrote: [quote=Collateral][quote=macrus][quote=Collateral]Gött, äntligen åkte Brasilien ut, ogillar dom som faen.
Explain?
NEJ!
Det enda laget kvar som får vinna VM är Portugal. Tyskland gilar jag verkligen inte, Har inget vidare emot Frankrike men gillar ändå yngre lag mer så som Spanien(och Portugal) till exempel. Italien är väl helt okej, så för mig är det Portugal - Italien i final.
Haha, märks vad du gillar för sorts spel.
oooh han var 2meter ifrån mig, jag lägger mig ner och hoppas på frispark!
2lag som lever på sitt satans jävla filmande.
December 28, 2004
macrus wrote: [quote=azN-][quote=Collateral][quote=macrus][quote=Collateral]Gött, äntligen åkte Brasilien ut, ogillar dom som faen.
Explain?
NEJ!
Haha, märks vad du gillar för sorts spel.
oooh han var 2meter ifrån mig, jag lägger mig ner och hoppas på frispark!
2lag som lever på sitt satans j**la filmande.
Ok, fotboll är en fjantsport där man inte får nudda varann.
Nuddar man varann så använder man tillfället till en filmning.
För att få bort problemet "filmningar" så borde man ta bort frisparkar för det är det filmningar skapar.
Portugal, tråkigt lag.
Italiten, ännu mer tråkigt lag.
Frankrike, orka?
---
Lagen som skulle ha slagits om medaljerna borde ha varit:
Holland
Tyskland
England
1 Guest(s)