August 7, 2001
Folk gnäller hela tiden. "Bänka Zlatan!"... jag tycker han borde bänka henke. Henke har varit tillochmed sämre än zlatan i det här VM´t.
Vet inte riktigt vad mellberg sysslade med i tysklandsmatchen. Rusar ifrån sin zon och lämnar den tom.
Jag anser som Delph1 att svensson som skulle spela på mitten. Vi tappar faktiskt en hel del passningsspel på mitten med källström. Både zlatan och henke passar bättre i kortpassningsspel och det är svensson betydligt bättre på än källström.
Det är inte lagerbäcks fel att vi förlorade men på något oförklarligt sätt så passar han på med ett byte när Henke ska slå en straff.
March 10, 2002
dree wrote:
Det är inte lagerbäcks fel att vi förlorade men på något oförklarligt sätt så passar han på med ett byte när Henke ska slå en straff.
Det är jävligt nonchalant av Henke att slå straffen själv. Det är en oskriven lag i fotbollen att den som blir fäld inte slår straffen.
August 7, 2001
Dehman wrote: [quote=dree] Det är inte lagerbäcks fel att vi förlorade men på något oförklarligt sätt så passar han på med ett byte när Henke ska slå en straff.
Det är jävligt nonchalant av Henke att slå straffen själv. Det är en oskriven lag i fotbollen att den som blir fäld inte slår straffen.
Japp det har jag inte sagt emot. Dock så finns det undantag.
En rätt kul sak var i någon match då källström blev fälld och skulle gå fram och slå in den, då tog Zlatan bollen ifrån källström och dundrade in den.
November 26, 2002
Dehman wrote: [quote=dree] Det är inte lagerbäcks fel att vi förlorade men på något oförklarligt sätt så passar han på med ett byte när Henke ska slå en straff.
varför är det så?
March 10, 2002
Öwall wrote: [quote=Dehman][quote=dree] Det är inte lagerbäcks fel att vi förlorade men på något oförklarligt sätt så passar han på med ett byte när Henke ska slå en straff.
varför är det så?
Jag vet inte varför det är så, men jag tror alla fotbollsspelare fått lära sig att det är så.
June 23, 2002
Mean Machine wrote: Tror aldrig min farsa hånskrattat lika hårt som när han såg straffen. Sen dess har han hållit på och kört "hejdå sverige" varje gång han sett nån vinka. 😉
Ja "hejdå finland" har man ju kört ett tag.
Dehman wrote: [quote=Öwall][quote=Dehman][quote=dree] Det är inte lagerbäcks fel att vi förlorade men på något oförklarligt sätt så passar han på med ett byte när Henke ska slå en straff.
varför är det så?
Jag vet inte varför det är så, men jag tror alla fotbollsspelare fått lära sig att det är så.
Mjo, och jag anser att det är bullshit.
Det är bara något skit som någon kändis har hittat på för ett jävla tag sen.
November 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Delph1]Italiens straff var väl det sämsta med detta VM iaf....
Domarna har tappat rejält efter gruppspelet.//Andreas
Domaren i Schweiz-Ukraina var bra, lika så han som dömde Brasilien-Ghana idag.
Ja, men resten då?
I gruppspelet var det ju en helt annan nivå 😕
//Andreas
March 10, 2002
Okej två dagar utan VM nu! 🙁 Men nu börjar det igen
17:00 Argentina-Tyskland
21:00 Italien-Ukraina
Argentina-Tyskland kommer nog bli en underhållande match där förhoppningsvis Argentina står som segrare.
Italien-Ukraina lär bli en riktig tråkmatch. Båda lagen spelar ruskigt tråkig fotboll. 🙁
June 23, 2002
Dehman wrote: Okej två dagar utan VM nu! 🙁 Men nu börjar det igen
17:00 Argentina-Tyskland
21:00 Italien-UkrainaArgentina-Tyskland kommer nog bli en underhållande match där förhoppningsvis Argentina står som segrare.
Italien-Ukraina lär bli en riktig tråkmatch. Båda lagen spelar ruskigt tråkig fotboll. 🙁
Tror som dig, heja Argentina och Ukraina. Fan va gött om dom skulle slå ut Italien, men dom har väl köpt domaren. 🙄
June 23, 2002
Mjo börjar backla hem direkt vid 1-0 är ju riktigt dumt, fan en hel halvlek kvar. Äckel Tyskland vidare... nåväl hoppas Tyskland - England i final bara för att. Oj vilka kravaller det kommer bli, spelar ingen roll vilket lag som förlorar.
För mig gör det inget om huliganerna slår sönder det fula Tyskland. 😛
March 10, 2002
3 Skitlag vidare nu, fan vad sur jag är.
http://home.iprimus.com.au/eri...../italy.gif
Det gäller både Portugal och Italien...
Edit: Ronaldo hade visst också en 😛
http://www.wythenshawe.uklinux.....onaldo.gif
2 Guest(s)