February 19, 2004
Bogus wrote: Såhär ska det gå till (din använder hjälpmedel och dricker dessutom bara 33cl):
http://www.youtube.com/watch?v.....TkyKeNTYOk
Wow.
Var totalt oimponerad över den första videon då man själv har bongat mer öl på liknande tid. Men denna videon är verkligen helt otrolig!
Hur fan lyckas man trycka en liter på 5 sek utan bong?
nvidiaamd:
Allt är gott förutom jävulskapet vid namn Sofiero. Någon svensk skitbrygg som sprider skam över begreppet öl.
February 19, 2004
nvidiaamd wrote: men du (och alla andra) måste väl ha en favorit?. om alla stod uppradade på ett bord vilken skulle du först dricka??
Spelar helt ärligt ingen roll. I Kina drack jag japansk, kinesisk och thailändsk öl. Smakar precis lika gott som de tyska, danska, Svenska, engelska, amerikanska osv märkerna.
Dock ser jag upp för de ovanliga skitbryggderna.(Sällsynta men finns) Ser du en öl-burk klistrad full med danska flaggor och fula gubbar gör du nog bättre att ge fan i den!
Sofiero är lite lurigare än resten då de försöker förgifta dig genom att låta en tro att det ska vara en normal-god öl genom det icke-speciella utseendet på burken.
November 27, 2003
nvidiaamd wrote: men du (och alla andra) måste väl ha en favorit?. om alla stod uppradade på ett bord vilken skulle du först dricka??
Det är ganska stor variation mellan olika ölsorter om man faktiskt smakar på dom. Det finns väldigt mycket god öl, men samtidigt väldigt mycket som aldrig borde gjorts. Världens mest sålda öl är t.ex. i min mening odrickbar, men det är amerikaner utan referenser som matas med reklam dygnet runt som köper den.
Gå inte på vad som är populärt. Det kommer misslyckas. Det finns mycket trevliga och seriösa sidor runt på webben som handlar om öl, och om de inte duger har systembolaget väldigt bra beskrivningar på de ölsorter de har inne. Om de inte skulle ha något inne så är de sällan oävna att ta in det du vill ha.
//Andreas
February 19, 2004
Vi ska göra en presentationsfilm om de som ska ta över efter maktskiftet av sektionens festeri, varav jag ingår. Ett alternativ var att göra något liknande "Pro-american army". (tips är högst välkomna!) Det roliga med YouTube filmen (Army Strong) är att den är ur en synvinkel så otroligt töntig vilket hade kunnat göra våran film skitrolig! 😉
November 29, 2003
nvidiaamd wrote: med tanke på hr läng vintern är i sverige är det nästan pnsamt att anse att man ska köra en skoter på sommarn även för nöjet. på sommarn ska amn grilla o bada o vara ute!
Du menade inte att dom var ute då?
Äh man lär väl få damma av skotern och smiska den lite.
Ungefär som man luftar en cross/mc när vädret tillåter på "vintern".
2 Guest(s)