January 7, 2004
May 17, 2002
Farbror wrote: [quote=Krqagyzzz]De får akta sig så att Teheranrestaurangen inte sätter för låga priser. Annars kanske jag åker dit nästa gång jag vill ha en Max-burgare. 😛
Hejja lågpris flyg 😀
blir nog billigare iaf. Sist jag stod i Max-drivekön så tog det 35 minuter. Vill inte veta hur mycket det blev i bränslekostnad. Max pollecy (rätstavign) är väll "Vi gör hamburgaren medan du väntar -och vänta lär du få göra". När jag äntligen kom fram till kassan var jag rätt sne och krävde genast ersättning för den långa väntetiden. Tjejen i kassan frågade vad jag ville ha och jag frågade då henne vad hon hade att erbjuda. Hon svara då att de inte hade något färdigt. Jag tackade då för mig betalde maten och åkte där ifrån. Sedan skickade jag ett mycket arg mail till Max som jag ännu inte har fått svar på. Jag handla aldrig mer på Max i Kna.
January 7, 2004
sPaZz wrote: [quote=kart]
"Sedan dess har det hänt mycket och numera tillåts de amerikanska konkurrenterna på nåder också i närheten av polcirkeln."
Och när fan började norrland ligga vid polcirkeln??
Hum jadu, med tanke på att norra polcirklen ligger i norrland så. 😛
hmm jadu man lär sig något nytt varje dag
June 3, 2001
pompougnac wrote: Who the fuck cares?
Hmm..
Lagom kul för HN om det kom en iransk http://www.nordichardsex.se och efterlikna allt.
Istället för hårddiskar är det dildosar som resenseras.
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=pompougnac]Who the fuck cares?
Hmm..
Lagom kul för HN om det kom en iransk http://www.nordichardsex.se och efterlikna allt.
Istället för hårddiskar är det dildosar som resenseras.
Det hade iförsig varit rätt fräckt 🙂
EDIT: Länken fungerar ju inte 🙁
October 22, 2002
Hörde reprisen av efter tre nyligen när jag var på väg hem från jobbet.
Då intervjuade dom VD på MaX. Var ganska intressant.
Iranerna hade sagt att dom drev en franschie-resturang (word). 😛
Det dryga var bara att reportern försökte få de att låta som att det var löjligt att stämma dom. Klart som fan att man ska stämma dom..
1 Guest(s)