July 8, 2003
Den adressen jag hade fick jag 100 spams per dag. Nu har lillebror installerat ny programvara på mailservern och jag får kanske 5 per vecka som inte sorteras bort av filtret.
Blev ganska glad när jag kan återanvända min gamla mail också.
Som ni säger, antigen får man penisen förstorad eller så ser den till att man får erektion (som att inte 14 timmar per dag räcker =).
Eller så får man låna pengar utan säkerhet, vilket jag planerar att göra om jag får en dödlig sjukdom. =)
November 29, 2001
Coore wrote: [quote=BarateaU]Vad är det största mängden innehåller?
Typ erbjudanden om penis förstoring eller viktminsktnings medel? 😀
Jepp.. men de om penisförstorning tar inte UndaC bort.. för dom behöver han verkligen... :bgrin:
Det där är ju dubbelmoral, du skrek ju så mycket att jag var tvungen att förminska den och nu kommer du här och säger att den är för liten nu?
baah
January 4, 2001
UndaC wrote: [quote=Coore][quote=BarateaU]Vad är det största mängden innehåller?
Typ erbjudanden om penis förstoring eller viktminsktnings medel? 😀
Jepp.. men de om penisförstorning tar inte UndaC bort.. för dom behöver han verkligen... :bgrin:
Det där är ju dubbelmoral, du skrek ju så mycket att jag var tvungen att förminska den och nu kommer du här och säger att den är för liten nu?
baah
Du missförstod mig nog... jag skrek inte av smärta... jag skrek av rädsla... för Woxxie sa att han skulle döda mig ifall jag låg med hans pojkvänn.... :bgrin:
February 21, 2003
Hmm läste inte igenom tråden utan tog sista inlägget direkt. Efter att ha läst topic "Oj, jag blev spammad" så läser jag detta inlägg 😮
Coore wrote: Du missförstod mig nog... jag skrek inte av smärta... jag skrek av rädsla... för Woxxie sa att han skulle döda mig ifall jag låg med hans pojkvänn.... :bgrin:
Kan inte nån förklara för mig om "spammad" är en synonym för att ha blivit påsatt utav bara f**n? :bgrin:
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: Hmm läste inte igenom tråden utan tog sista inlägget direkt. Efter att ha läst topic "Oj, jag blev spammad" så läser jag detta inlägg 😮
[quote=Coore]Du missförstod mig nog... jag skrek inte av smärta... jag skrek av rädsla... för Woxxie sa att han skulle döda mig ifall jag låg med hans pojkvänn.... :bgrin:
Kan inte nån förklara för mig om "spammad" är en synonym för att ha blivit påsatt utav bara f**n? :bgrin:
jag vet inte riktigt... jag är inte så hajj på skånska =/
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: Hmm läste inte igenom tråden utan tog sista inlägget direkt. Efter att ha läst topic "Oj, jag blev spammad" så läser jag detta inlägg 😮
[quote=Coore]Du missförstod mig nog... jag skrek inte av smärta... jag skrek av rädsla... för Woxxie sa att han skulle döda mig ifall jag låg med hans pojkvänn.... :bgrin:
Beror på vem du frågar.
Fråga UndaC eller Coore :bgrin:
November 26, 2002
Coore wrote: haha... jaja... kom kanske lite offtopic där... men kan ju inte låda Undac få sista ordet förstår ni väl.. 😀
skånska? jag pratar fan inte skånska...
rätta mig om jag har fel, men det var undac som skrev att han hade blivit spammad.
om man då följer tråden så kan man ju dra slutsatsen att bli "spammad" är skånska för att sätta på någon...
nån som har koll?
June 30, 2003
Keen wrote: Kollade precis min gamla skolmail från staterna.
page 1 of 116. 1 to 20 of 2306 messages.
mmm kul. Har ju dock inte kollat sen i september då jag deletade runt 1000 meddelanden. Alla spam.
Orka kolla igenom dem. :/
Loggade in på den gamla skolmailen som jag inte kollat under hela högstadiet - 307 nya meddelanden.
Mycket reklam, men även en hel del irriterande "Pen Pal"-mail...
Det var som så att när jag gick på mellanstadiet tvingade de oss att regga oss på sådana sidor för att lära oss engelska...
Det enda negativa är att sidorna inte uppdaterar ens ålder, så jag har en hel del mail från elvaåringar som gillar samma intressen som jag skrev upp där... Helt skilda från mina nuvarande (som är typ datorer, porrfilm och Bruce Springsteen).
Men denna låter ju intressant (ämnesrad): Hi I'm Sophia! I'm 19, student, looking for a pen pal 🙂
Det konstiga är ju att jag har fått många nästan likadana, och alla vill att jag ska klicka in på en länk där deras foto finns.
Kooonstigt...
November 9, 2002
Öwall wrote: [quote=Coore]haha... jaja... kom kanske lite offtopic där... men kan ju inte låda Undac få sista ordet förstår ni väl.. 😀
skånska? jag pratar fan inte skånska...
rätta mig om jag har fel, men det var undac som skrev att han hade blivit spammad.
om man då följer tråden så kan man ju dra slutsatsen att bli "spammad" är skånska för att sätta på någon...
nån som har koll?
lägg till d i ABC-tråden
January 6, 2002
säger bara k9, det är det bästa spamfiltret jag testat.
http://www.keir.net/k9.html
2 Guest(s)