October 10, 2002
Ja, nu har man precis kommit tillbaks från ett akutbesök hos tandläkaren för två trasiga tänder, trodde jag.
Det visade sig att käken var avslagen, roligt, så nu blir det till att åka till umeå och operera käken, jätte skojigt.
Blir nog till att hålla sig nyktrare nästa gång man går hem från krogen så man slipper bli nedslagen och behöva åka land o rike runt för att få allt tillrätta igen 🙁
M0rbid wrote: Ja, nu har man precis kommit tillbaks från ett akutbesök hos tandläkaren för två trasiga tänder, trodde jag.
Det visade sig att käken var avslagen, roligt, så nu blir det till att åka till umeå och operera käken, jätte skojigt.
Blir nog till att hålla sig nyktrare nästa gång man går hem från krogen så man slipper bli nedslagen och behöva åka land o rike runt för att få allt tillrätta igen 🙁
Hmm, det går vilt till i Kramfors nu för tiden också ser jag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=M0rbid]Ja, nu har man precis kommit tillbaks från ett akutbesök hos tandläkaren för två trasiga tänder, trodde jag.
Hmm, det går vilt till i Kramfors nu för tiden också ser jag..
jotack, det vill jag lova, onödigt bara 🙁
October 10, 2002
jag och 3 kompisar hade varit på krogen, gick förbi en pizzeria som hade öppet sesnt o köpte mat, där träffade vi lite folk som gick åt samam håll som vi, gick och munhöggs med en av dom, men det var inget alvarligt utan mer skoj.
sedan när vi kommer upp till gång bron kommer en av hans kompisar (antar jag) och slänger min polare till marken, går emellan och säger åt han att gå och får då en smäll över vänster käke och drar i golvet, skadar 2 tänder i fallet dock inte så farligt sa tandläkaren.
sedan leder en tjej bort killen i fråga, springer på dem en bit bort när vi börjar dra oss hem igen, pratar med samme kille som jag munhöggs med och får ett namn på killen som slog.
sedan ringde vi polisen och berättade vad som hänt och gav dem namnet.
detta hände fredag natt så har gått med trasig käke sedan dess, det lustigaste är att det faktiskt inte gör så ont, drog några alvedon dagen efter men annars lungt, jobbigt att sova dock 😛
January 22, 2003
azN- wrote: [quote=Dhorum]Trisst... men tur ni fick namnet på honom nu när det visat sig vara så illa.
Hoppas han ryker dit på det.
... och får det hemska straffet...BÖTER!
Nja, inte så säkert... kan bli ett par tusen i skadestånd också
Du kommer väll ihåg vad uno fick 😛
June 3, 2001
Mind wrote: gör det inte väldigt ont att ha en spricka eller ett benbrott ?
Svar ja.
Gick på kickboxning (har slutat nu).
Vi skulle göra en övning (eller va man nu kallar det) där den ene slog och/eller sparka så skulle den andra parera.
Fick en spark på smalbenet så jag fick en spricka (konstaterat av läkare efter 3 veckor) efter bara 20 minuter in i det totala passet.
Fulföljde dock hela.
Gjorde jäävligt ont ska jag tala om.
Gick inte en dag sjukskriven heller. 😎
Var blålila från mitten av smalbenet ner till hälen i 4 veckors tid.
Gick och halta och hade mig.
Har fortfarande ett litet märke kvar å detta hände för runt 6 månader sen.
1 Guest(s)