June 3, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....65,00.html
Rätta tackter det.
aftonbladet.se wrote: Även denna tidning beskriver hastigheter över 110 km/tim på motorväg som "van-sinnesfärd" trots att Italien tillåter 150 och Tyskland har fri fart.
Åkte ~235km/h på Autobhan... blev omkörd. :bgrin:
June 18, 2001
Höj farten!
Höj myndighetsålder till 25 samt en övre gräns på runt 70-75!
Samt installera alkolås på bilarna så blir jag nöjd!
Ja just det... glömde nästan...
Kvinnor får endast framföra bil när de är mellan 20-30 år gamla(samt inte är mammor!)
Då skulle 0-visionen slå igenom!
December 31, 2001
oxygenial wrote: [quote=Death On Wings]Man känar ca 30 sek om man höjjer med 10kmh per mil
Ska man åka långt så kan man spara tid men frågan är om det är värt det.
jaja, men om en Amazon fick köra i 110 (eller t.o.m en PV) så borde ju dagens bilar få köra i 250 allihop!
Vad hadde det med mitt inlägg att göra då ?
Jag påpekade bara att tiden man sparar inte är så stor. Hur i helsike fick du det att gå ihop med ditt inlägg ?
June 18, 2001
obelix wrote: visst höj farten till 130.
Passa även på att då göra fortkörningsböterna kännbara på dessa sträckor.
Se till att det blir ett antal procent på inkomsten, och att den ökar med tex 1% per 5km/h för fort.
Så om man är 18 bast med pappsens bil så kan man inte få böter för att man inte har ett jobb !?!?!?
December 31, 2001
oxygenial wrote: [quote=obelix]visst höj farten till 130.
Se till att det blir ett antal procent på inkomsten, och att den ökar med tex 1% per 5km/h för fort.
Så om man är 18 bast med pappsens bil så kan man inte få böter för att man inte har ett jobb !?!?!?
Då tar bryter dom av höger ben på dig så du inte kan gasa.
January 12, 2004
oxygenial wrote: [quote=obelix]visst höj farten till 130.
Nä, man kan ha ett minimibelopp på en 4-5000:-
4 Guest(s)