July 27, 2002
Jag har bestämt mig för en sak, jag ska spara 80% av mitt bidrag ändå fram till sommarn, så min nästa dator kan bli riktigt fin.. ska köpa ett klocknings objekt med sånt där dyrt 6k chassi.. frågan är, har ni gjort nåt sånt här innan o typ lagt ner efter nån månad eller kan det funka? :bgrin:
July 27, 2002
m00pid00 wrote: Det är jobbigt att spara så 😐
Jag gjorde det i ett år innan jag hade råd med min dator.
Ja alltså så blir det inte för mig, kommer få 6k av morsan i sommar, 1200 kr av syrran, sen 8k för ett litet jobb.. sen tänkte jag ha lite reserv pengar om man får lust o köpa något värsting projekt
July 27, 2002
Gueno wrote: Hans föreldrar har tydligen phett med flis. 🙂
Dock har vi aldrig fått sett några tillgångar i form av prylar som kan stärka det..Vi ska ju inte sitta här och bedömma honom eller hur. 🙂
Nej det kan ni verkligen inte, för den delen har vi inte så mycket pengar som ni kanske tror, men allt handlar ju vad man lägger sina pengar på?
Tror du har mer än mig som sitter o byter bil jämt Gueno :arg:
July 27, 2002
Steel wrote: Men herregud, med den utrustningen du sitter på så behöver du ju inte köpa ny då 🙄
Men om du ändå ska göra det så kan du ju ge mig din huvuddator :bgrin:
Det är dryga halvåret tills jag köper ny isf, dessutom kommer jag skänka bort båda min servrar till diverse kompisar som har föräldrar som båda är arbetslösa eller är förtids pensionerade, dåligt med pengar d.v.s..
edit : Iaf server 1!
June 23, 2002
sPaZz wrote: [quote=macrus]Pappa betalar för fan. :bgrin:
Ofta man är 15-17år och pallar betala en dator j**el själv.
Ehh jo, inte fan är det ngn som köper datorer åt mig inte. Visst jag har inte så extremt heta heller men det gör ändå inte mig så mkt. =)
Brukar önska mig ny burk i julklapp eller födelsedagspresent iofs.
Så ska man säga på högtiderna så blir det ofta ny burk, fast på senaste så blev det bara en uppgradering.
2 Guest(s)