March 15, 2002
macrus wrote: [quote=sPaZz][quote=macrus]Pappa betalar för fan. :bgrin:
Ofta man är 15-17år och pallar betala en dator j**el själv.
Ehh jo, inte fan är det ngn som köper datorer åt mig inte. Visst jag har inte så extremt heta heller men det gör ändå inte mig så mkt. =)
Brukar önska mig ny burk i julklapp eller födelsedagspresent iofs.
Så ska man säga på högtiderna så blir det ofta ny burk, fast på senaste så blev det bara en uppgradering.
Ahh okej, då är det ju lite annorlunda. 🙂
June 23, 2002
sPaZz wrote: [quote=macrus][quote=sPaZz][quote=macrus]Pappa betalar för fan. :bgrin:
Ehh jo, inte fan är det ngn som köper datorer åt mig inte. Visst jag har inte så extremt heta heller men det gör ändå inte mig så mkt. =)
Så ska man säga på högtiderna så blir det ofta ny burk, fast på senaste så blev det bara en uppgradering.
"Pappa jag vill ha en Porsche"
"Jag behöver lite nya snobbkläder också sen kan jag ta ett privatjet när vi ändå hållerpå!"
March 15, 2002
macrus wrote: [quote=sPaZz][quote=macrus][quote=sPaZz][quote=macrus]Pappa betalar för fan. :bgrin:
"Pappa jag vill ha en Porsche"
"Jag behöver lite nya snobbkläder också sen kan jag ta ett privatjet när vi ändå hållerpå!"
Haha jo det var ngt åt det hållet jag menade. 🙂
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Steel]Bra cykel = 15000:- till 20000:-
Vad har du för krav på en cykel egentligen? :wide:
Min cykel har visserligen några år på nacken nu men de kostar ungefär lika mycket idag om de har samma komponenter.
Shimano XT på hela cykeln (framväxel, bakväxel, nav, V-bromsar m.m)
Ställbar främre dämpare (ingen dämpare bak, behövs inte för mina behov)
Aluminiumram och lite annat smått å gott.
Min cykel är av märket Diamondback men den finns inte kvar i deras sortiment så jag kan tyvärr inte länka till den.
March 11, 2003
Steel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Steel]Bra cykel = 15000:- till 20000:-
Min cykel har visserligen några år på nacken nu men de kostar ungefär lika mycket idag om de har samma komponenter.
Min cykel är av märket Diamondback men den finns inte kvar i deras sortiment så jag kan tyvärr inte länka till den.
Vad använder du den till?
January 23, 2002
denstore wrote: [quote=Steel][quote=Ogrebeast][quote=Steel]Bra cykel = 15000:- till 20000:-
Vad använder du den till?
Cykla 🙄
Nä, men jag cyklade mycket i skogen förrut, därför jag inhandlade en sån.
Ska egentligen cykla i skogen nu med men studier å annat tar tid.
Den kostade ca 17000:- egentligen men jag gav dock inte mer än 6000:-.
Köpte den av en tävlingscyklist jag känner, hon hade fått den gratis som sponsorsak ungefär och bara använt den på fyra träningar eller nåt, sen sköter ju i regel tävlingscyklister sina cyklar lite mer så den var i princip i nyskick när jag köpte den, ett riktigt kap. 😀
1 Guest(s)