December 29, 2001
December 29, 2001
Hehe.. det kanske lät som värsta bekännelsen...
På nåt konstigt sätt så brukar jag alltid få ett konstigt (måste inte betyda dåligt, men oftast ) rykte på forum, IRC-kanaler o sånt.
Försöker se till så att de inte händer igen 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: hammarbyadam den 2001-12-31 02:28 ]
June 17, 2001
Vi brukar även ta kontakt med den som har postat tråden om den låses, men eftersom du inte har reggat ICQ eller Mail så blev det litet svårt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Snälla Zaver, bara lägg ner nu så är du snäll.
Jag klara av tänkandet utan din hjälp! :burn:
Jag tänkte att det inte var så lönt för folk brukar inte gå in där så ofta.
När jag har skickat privata meddelanden så har det tagit veckor innan folk har svarat.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 13, 2001
On 2001-12-31 03:20, [NH] WIGGER wrote:
Jag klara av tänkandet utan din hjälp! :burn:Jag tänkte att det inte var så lönt för folk brukar inte gå in där så ofta.
När jag har skickat privata meddelanden så har det tagit veckor innan folk har svarat.
såhär lät det i ICQ
[NH]-WIGGE 2001-12- 02:15 Om du nu vill bli moderator, varför inte slänga ett ICQ till mig när du ser olagligheter?
Du är skum du Wigger 😛
October 7, 2001
On 2001-12-31 03:27, Zaver wrote:
Jag klara av tänkandet utan din hjälp! :burn:Jag tänkte att det inte var så lönt för folk brukar inte gå in där så ofta.
När jag har skickat privata meddelanden så har det tagit veckor innan folk har svarat.såhär lät det i ICQ
[NH]-WIGGE 2001-12- 02:15 Om du nu vill bli moderator, varför inte slänga ett ICQ till mig när du ser olagligheter?
Du är skum du Wigger 😛
Skumm,Det kommer från rätt person...
June 17, 2001
On 2001-12-31 03:27, Zaver wrote:
När jag har skickat privata meddelanden så har det tagit veckor innan folk har svarat.såhär lät det i ICQ
Du är skum du Wigger 😛
Vad hade det med saken att göra?
Tänkandet klarar jag själv, men om du ser något olagligt så kan du väl skicka ett ICQ.
Det är väl normalt tänkande av mig, eller?
Det kan du ifs inte skick några ICQ till mig längre för du ligger på min ignore list.
Då får helt enkelt maila.
/FD. Crew ffs
February 13, 2001
On 2001-12-31 04:20, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
är ni här för att snacka skit om varandra eller för att snacka datorer?
ta det på icq om det är så viktigt
Säger de samma.... Det är ganska tråkigt att nån ska förstöra för alla.... Okej alla är vi ju som en familj men endå sånt här är inte kul 🙁 Tänk lite grabbar.....
1 Guest(s)