February 9, 2002
Shit, sÄg precis pÄ vem vill bli miljonÀr och var tvungen att stÀnga av - jag blev helt enkelt för generad av ett pars otroliga okunnighet i ... tja, allt!
Först visste de inte var bilmÀrket Porsche kommer ifrÄn. Jag menar, parets ena halva utgjordes ju av en kille i tjugoÄrsÄldern.
Sedan visste den försvunna civilisation Platon snackade om hette Atlantis. DÄ blev det för mycket, och jag Àndrade kanal.
Ok, ska vÀl inte tracka ner pÄ folk, men de kan ju inte ha gÄtt en dag i skolan, eller sett pÄ tv (annat Àn möjligtvis dokusÄpor), eller lÀst en tidning...eller Àr jag för hÄrd?
NĂ„ja, de vann ju iaf 10000kr, tror jag.
November 16, 2002
đź hehe jag skulle gĂ€rna vinna tiotusen för att inte kunna vad atlantis va lr var porsche kommer ifrĂ„n.
Men det e fan inget emot jeapordy i förra lr förrförra veckan
:bok: det va sÄ att tre poliser var med i programmet och frÄgan va som sÄ
"vad Àr högsta tillÄtna hastighet vid bogsering av bil ???"
och alla som nÄn gÄng tÀnkt pÄ att ta körkort, har, hÄller pÄ och allra minst polisen vet att det Àr 30km/h.
Men dÄ sÀger första puckot 40km/h nÀra men jaja shithappens sÄ det blir nÀsta och hon sÀger 70km/h och nÀsta sÀger 50km/h HALLà vafan e det frÄgan om ????
ibland undrar man alltsÄ vad det e för poliser vi har i sverige
December 29, 2000
July 11, 2002
Men detta avsnitt gick ju förra veckan med det unga okunniga paret..
jo vem som helst visste att atlantis var en sagoö som skrevs av platon..
Men porschen blev ju för mycket.. alla vet att Porsch kommer frÄn Deutsclandt...
sÄ idag ocksÄ pÄ vem vill bli miljonÀr dÄ satt en okunnig ung tjej som inte visste vad vad Pettsons vÀn/djur var för nÄgot
Men dÀremot Àr jepordy ett seriöst program vart man kan vinna en slant,
men jag hatar BARN JEPORDY :arg: , hur in I ***** kan man Broadcasta sÄdan smörja?
sÀger bara att SVT ROCKAR
February 9, 2002
Om det inte hade handlat om massa pengar sĂ„ kunde man ju trott att de satt och drev med folk...men det verkar inte sĂ„, tyvĂ€rr đ
He, he, alltid kul att driva med snutar iofs. Det Ă€r ju inga james bond intellekt som anstĂ€lls som lagens vĂ€ktare đ Men det dĂ€r med bogseringsvikten - tja, sĂ„ fort man tagit körkortet sĂ„ glömmer man bort sĂ„n skit Ă€ndĂ„, sĂ„ det kanske var lite orĂ€ttvist att döma ut dom helt pĂ„ den frĂ„gan đ
October 8, 2001
Metz wrote: đź hehe jag skulle gĂ€rna vinna tiotusen för att inte kunna vad atlantis va lr var porsche kommer ifrĂ„n.
Men det e fan inget emot jeapordy i förra lr förrförra veckan
:bok: det va sÄ att tre poliser var med i programmet och frÄgan va som sÄ
"vad Àr högsta tillÄtna hastighet vid bogsering av bil ???"
och alla som nÄn gÄng tÀnkt pÄ att ta körkort, har, hÄller pÄ och allra minst polisen vet att det Àr 30km/h.Men dÄ sÀger första puckot 40km/h nÀra men jaja shithappens sÄ det blir nÀsta och hon sÀger 70km/h och nÀsta sÀger 50km/h HALLà vafan e det frÄgan om ????
ibland undrar man alltsÄ vad det e för poliser vi har i sverige
Var det verkligen sĂ„ i jeopardy Ă€r det vĂ€ll svaret som stĂ€lls och deltagarna stĂ€ller frĂ„gorna? đ
November 16, 2002
đ NJAE bĂ„de ja och nej "Molotov" programledaren sĂ€ger en typ en frĂ„ga fast dete ju svaret.
men om man vÀnder pÄ det hela sÄ blir det ju fel för om jag sÀger vad Àr 70km/h i timmen sÄ blir svaret "en hastighet" och inte vad "högsta tillÄtna hastighet för bogsering av bil Àr"????????
Jeapordy e helt fuckat jag vet đ
June 28, 2001
hmm jag har förtrÀngt att porche kom frÄn Wolksvagen deutchland haha jag kan inte stava crap nu [Trippin]
men nu fÄr jag lite flashbacks frÄn en dokumentÀr jag sÄg för bra lÀngesedan.
dom fÄr vell tÀnka hur lÀnge som hellst ?
isÄnna fall sÄ Àr det bara o sitta tills programet tar slut och dom kan ju inte hindra dig frÄn att leta reda pÄ rÀtt svar, och om dom byter frÄga sÄ gör det ju inget , bara att vÀnta enumer.
lite jobbigt att dom hÄlla pÄ med massa strÄlkastare o fula sig i programet med.
jepordy : FAN VAD JAG HATAR hĂ€renstams RĂST, HUGA den Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ jĂ€kla jobbig, synd att dom inte kunde texta skiten sĂ„ man slapp ha ljudet pĂ„., och den hĂ€mska Dudududliiudud klippet dom kör fĂ„r en att vilja strypa nĂ„n.
November 4, 2001
Men vad hade Jeopardy varit utan HĂ€renstam? DĂ„ hade det ju inte varit Jeopardy lĂ€ngre đ
Förresten angÄende konstiga typer pÄ Vem vill bli miljonÀr, det var ju en man (ganska lÀnge sedan), som pÄ 3000 kronors nivÄn fick frÄgan:
Var sÀtter man ett diadem?
A. PĂ„ magen
B. PĂ„ huvudet
C. PĂ„ foten
D. Runt handleden
Han var tvungen Ă„ frĂ„ga publiken đ Ingen lyckad start.
Men sen visade det sig att han nog mÄste ha varit vÀldigt nervös för han kom riktigt lÄngt och klara massa frÄgor jag inte hade en aning om...
2 Guest(s)