June 25, 2002
Läste en tråd där någon skrev om att han/hon tankat ner koreansk trance club musik ?!
Wigger hade låst tråden för att det är olagligt att tanka ner musik.
MEN!! Det är väl inte olagligt o tanka ner musik?? Är väl bara olagligt o sprida musik. Vad jag förstått av alla skrivelser i massmedia hit o dit. Har jag fel?
August 8, 2001
abishai wrote: i programmen jag använder mig av att ladda ner musik i så försöker jag flytta så ofta som möjligt bort låtarna till en annan mapp, även fast dom som använder och delar ut låtarna kan bli lite sura då 😀
Varför, medger du att det är olaglig musik som inte får kopieras eftersom du tydligen inte vill dela ut den.
Och lägg ner och tjata på att moderatorerna enligt er gör dåliga beslut.
Det är deras forum så, passar det inte dig så är det bara att inte använda det.
May 10, 2002
fiskpinnen wrote: Varför, medger du att det är olaglig musik som inte får kopieras eftersom du tydligen inte vill dela ut den.
Och lägg ner och tjata på att moderatorerna enligt er gör dåliga beslut.
Det är deras forum så, passar det inte dig så är det bara att inte använda det.
Jag medger inte att det är olaglig musik, eftersom jag vet inte vad som anses vara "olaglig musik" så allvarligt talat skiter jag i att dela ut det till alla!
Jag har inte sagt heller att moderatorerna gör dåliga beslut jag skrev "men om moderatorerna tycker det är fel att jag postade det där så ska det inte finnas här i forumet heller"
btw vars är alla reglerna för forumet? bara så man inte gör samma "misstag" igen lr vad man nu ska säga..
April 1, 2001
Ska försöka få upp reglerna så snart som möjligt igen..
Det är klurigt det där med musik över nätet, vad som är olagligt och inte. Det verkar som att inte ens domstolar vet vad som är lagligt och så ju...
Men bara för att något inte är olagligt i svea rikes lagar så betyder det inte att det är fritt fram att diskutera det i vårt forum på NH.
Fiskpinnen sade visst några kloka ord lite längre upp 🙂
June 17, 2001
Nu måste förstå oss som sköter om detta forumet, det är riktigt svårt att dra grännser i vissa inlägg.
Det finns alltid folk som håller sina diskutioner precis på grännsen (tyvär).
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Här hittar ni reglerna för forumet
https://www.nordichardware.com.....e=register
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)