February 3, 2004
Hejsan!
Jag har precis fått min "internetbank" och VISA-kort osv osv, så
har jag suttit o kollat runt lite. Tänkte kolla om detta är olagligt
eller INTE. Låt oss säga nu.. att jag öppet frågar ifall nån är villig
att sätta in 5 kr på mitt konto för att vara snäll. Är detta tiggeri
som är olagligt?
Om det inte är det så, får ni gärna göra det.. Mkeh?
Jag är en fattig bondräng ;P
(nej, faktum är att jag skulle bara vilja testa, se hur det ser ut
och hur det fungerar osv)
November 4, 2002
Jag ger dig fan 5 spänn. fixa en "Donate" knapp eller kontonummer.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
September 16, 2002
kfo wrote: Nån som använder paypal och vet hur smidigt det är? Vad händer nu då? Vänta fyra dagar innan nåt kan göras..?
Jag använder mig av PayPal och tycker det funkar fin fint. Jag kunde köra direkt.
Så donera gärna en peng till [email]kizo@kizozik.com[/email] , pengarna kommer att gå till fika på skolans kafeteria. :bgrin:
November 4, 2002
kfo wrote: Fniss, har precis gjotr mig ett paypalkonto.
Nu tar det 4 dagar för nån 4-siffrig kod att komma upp, dom snodde 13 kr av mig dom asen! o_
Nån som använder paypal och vet hur smidigt det är? Vad händer nu då? Vänta fyra dagar innan nåt kan göras..?
Yes du måste verifiera ditt konto.. trodde du redan hade gjort det.. Det kan ta längre tid..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
2 Guest(s)