July 8, 2001
Deimoz wrote: VArt tog Lenin (moderator) vägen??? Han hade ofta svar på frågor!
Lening 😛
han har knappast tidsbrist tycker jag inte, han sitter en hel vid datorn. kanske va på grund av skolan han slutade, men där går han inte idag. jag vet inte varför han lämnade detta trevliga forum.. kan hälsa honom att du frågade efter honom 🙂 (jag känner honom irl)
May 31, 2001
Guisbourne wrote: [quote=chrippaz]Hur vet man vilket medlemsnummer man har?
Jag tror det går bra att titta under "memberlist" och sedan se att det står joined by date under Select sort method
Öhh Hur orkar ni kolla igenom hela listan för att se vilket användar nummer man har?? Finns det enklare sätt att se?
August 15, 2002
Deimoz wrote: [quote=Guisbourne][quote=chrippaz]Hur vet man vilket medlemsnummer man har?
Jag tror det går bra att titta under "memberlist" och sedan se att det står joined by date under Select sort method
Öhh Hur orkar ni kolla igenom hela listan för att se vilket användar nummer man har?? Finns det enklare sätt att se?
Du är nr.786
May 31, 2001
Slartibartfast wrote: [quote=Deimoz][quote=Guisbourne][quote=chrippaz]Hur vet man vilket medlemsnummer man har?
Du är nr.786
Tack för upplysningen! 😀 Kollade du igenom hela listan???
August 15, 2002
Deimoz wrote: [quote=Slartibartfast][quote=Deimoz][quote=Guisbourne][quote=chrippaz]Hur vet man vilket medlemsnummer man har?
Du är nr.786
Tack för upplysningen! 😀 Kollade du igenom hela listan???
Det går att se vilket datum du joinade och så är det bara att chansa lite tills man kommer till rätt sida...
1 Guest(s)