November 9, 2002
Mammas köttfärslimpa e smaskig, så självklart åt ja tills ja sprack (nästan)
men ändå hade ja inga problem o sätta i mig 200g kekchoklad nu 4 min efter...
hamnar d i olika magar eller?
brukar va samma sak me efterrätter... orkar inte mer mat, men hur mycke efterrätt som helst
nån som e likadan?
July 8, 2003
CasO wrote: det är ju helt enkelt att matsmältnings förmågan hos det olika människorna är olika =)
Jo, minst sagt. Lillebror sitter på toa en gång i veckan. Jag 1-3 ggr per dag. =)
Fast det är som ni säger. Man kan vara hur mätt som helst men fortfarande få i sig sötsaker.
Brukar ni äta en stor portion, så stor att när ni är klara så kan man knappt resa sig. Felet är att det tar ca 20 minuter för maten att nå magen så 5 minuter efter man har ätigt klart så kan man inte stå längre utan måste ligga ner, knäppa upp byxorna och vila lite. =)
July 8, 2003
heimdal wrote: [quote=coalan][quote=heimdal]jag vill ha en pizzaaaaaaa
word
en "bigfoot"
dvs... kebabpizza med strips på
stor å flottig.. 55:-
Det är något jag alltid undrat över. är det gott med strips på kebabpizzan? Har velat prova ett tag.
Måste bli som en kebab med bröd... Med strips... =)
September 13, 2002
caged wrote: [quote=heimdal][quote=coalan][quote=heimdal]jag vill ha en pizzaaaaaaa
word
en "bigfoot"
dvs... kebabpizza med strips på
stor å flottig.. 55:-
Det är något jag alltid undrat över. är det gott med strips på kebabpizzan? Har velat prova ett tag.
Måste bli som en kebab med bröd... Med strips... =)
det e la bara säga till kebab-olle nere på pizzan att slänga på lite strips åt dig när du e nere å handlar..
mm.. bara en timme kvar tills jag ska gå å köpa min pizza.. längtar.. mmmmm
1 Guest(s)