November 22, 2001
caged wrote: [quote=heimdal][quote=coalan][quote=heimdal]jag vill ha en pizzaaaaaaa
word
en "bigfoot"
dvs... kebabpizza med strips på
stor å flottig.. 55:-
Det är något jag alltid undrat över. är det gott med strips på kebabpizzan? Har velat prova ett tag.
Måste bli som en kebab med bröd... Med strips... =)
Det är riktigt gott.
Helt klart något att rekommendera. dock kan det va svårt att äta upp allt.
Jag o polarn brukar gå ned till en lokal pizzeria någon gång i månaden o se om vi vinner över den. ofta, men inte alltid går det.
February 21, 2003
caged wrote: Det är något jag alltid undrat över. är det gott med strips på kebabpizzan? Har velat prova ett tag.
Det finns inget godare alltså!!! Och lyckas du får ner hela pizzan är det imponerande för det är väldigt mycket mat. Har en pizzeria i huset(!) som gör såna, och de är faktiskt inte så vanliga här i Göteborg. Jag tipsade några polare om den och har faktiskt "raggat" 4 stycken som också blivit tokiga i den.
Den heter Mikael Special på Dr Forselius pizzeria. 😀
August 20, 2001
Ogrebeast wrote: Mättnad är inte bara fylld buk, utan även inslag av hur mycket du tröttat ut käkarna och tuggmuskulaturen.
Jo... och så tror jag att kroppen helt enkelt blir trött. Tex om man ätit köttfärslimpa så kommer kroppen efter ett tag bli trött på det och sända en signal till hjärnan att "nu är du mät, sluta äta". Men sen när den ser kexchoklad så blir den bara glad och mätheten släpper 😉
3 Guest(s)